KZM kutija, epizoda: rođendan

Jun je jedan divan mesec jer u junu je moj divan dan, divan dan. Tradicija nalaže da se sa odbrojavanjem počinje mesec dana pre srećnog događaja, dakle 24. maja. Kulminacija odbrojavanja je 24. juna, uz poklone i (po mogućtsvu) čokoladnu tortu. Ove godine nisam pevala mesec dana unapred, a umesto čokoladne torte Kale i ja smo se počastile picom i pivom. Jer smo sutradan polagale ispit, pa kao čokolada bi nas držala budnima a pivo će nam omogućiti da lakše utonemo u san. Nije nam pomoglo, al kako smo obe položile (sad se malo hvalim) kontam da će pica i pivo pred ispit postati tradicija. #partylikeitsjulskispitnirok

Skrenula sam sa teme.

S obzirom da sam ukućane poštedela tridesetodnevne torture u vidu pevanja rođendanske pesmice, red je bio da se počastim. Kako? Tako što sam naručila junsku KZM kutiju. Odlučujući faktor za naručivanje ovog meseca, bila je činjenica da će određen broj kutija sadržati dve knjige. I rekoh ajd da probam i okušam sreću. Ja nemam baš puno sreće kad su nagradne u pitanju. Do prošle godine, to jest. Onda me poteralo pa sam uspela da osvojim i supersonični Samsung ali od tada… Nichts. Čak ne mogu da dobijem ni figuricu u onom Star wars sladoledu. Ali ajd da probamo jer, kako to narod kaže, ko igra – taj i dobija.

I krenem ja danas da vidim rezultate ispita i samo što sam izašla iz kuće, evo majke koja javlja da mi je stigao paket.  Kaže: nešto zvecka. Pitam da li je teško. Kaže: ništa specijalno. I srušiše se lepi snovi moji o paketu sa dve knjige.

Tri sata kasnije…

OPA ĐURĐO! DVE KNJIGE! 😀

1.jpg

Knjigu Vesne Aleksić Dođi na jedno čudno mesto, u izdanju Kreativnog centra, na svojoj TBR listi imam od momenta kada je knjiga izašla, dakle od oktobra 2015. Šta me je sprečavalo da je kupim, stvarno ne znam, ali evo je sada u mojim rukama i počinjem sa čitanjem čim post ode u etar. Neka čeka Ričard III! Vesna Aleksić je spisateljica za mlade, tako da je i ovaj roman namenjen tinejdž populaciji, što meni nikako ne smeta i već znam kod koga će da završi kada ga pročitam. Naccah, mislim nah tebeh. ❤

Radnja romana je smeštena u jednu varoš, 2014. godine, usred poplava, tako da cenim da je varoš zapravo Obrenovac. Prati dogodovštine trinaestogodišnje Nađe i njene neobične bake, a tu je i Nađin najbolji drug Tetoza. Očito i Dilan Dog ima važnu ulogu, što je uvek plus, kao i jedan bicikl. Jedva čekam, majke mi. ❤

Druga knjiga je, kako to fotografija kaže, roman Na ivici sećanja, američke spisateljice Dženifer Armentraut. Sudeći po Goodreads-u, reč je o savremenom YA trileru sa primesama romanse. Sve dok nema veze sa paralelnim univerzima, cool. I međ’ mojim GR prijateljima je visoko ocenjena, što uliva poverenje pa ćemo videti. Ona će ipak čekati da prođe ispitni rok. Priča je vezana za nestanak Samante Džo Franko i njene najbolje prijateljice Kesi. Samanta biva pronađenja, pati od amnezija ali Kesi još uvek nema. Naša junakinja će pokušati da otkrije ko je a čini se da će to najbolje uraditi tako što će osvetliti šta se desilo te kobne noći. Doima se ok, videćemo, videćemo. 🙂

Od pratećih detalja tu su sveska i olovka: nikad ih dosta. 🙂 Na naslovnoj strani sveske je londonski Tower Bridge, što ja smatram još jednim znakom da treba da se preselim u taj divni grad. S tim u vezi: klik. 😀

Svoje mesto u kutiji našle su i super slatke soknice, dva bookmarkera i privezak za ključeve. Tu je i jedna kartica sa citatom iz romana Lažljivici, američke spisateljice E. Lokhart: Ne prihvataj zlo koje možeš da promeniš. Roman nisam čitala, citat me je naveo da pomislim kako je reč o nekoj društveno angažovanoj storiji ali me je Goodreads demantovao. 😀

Bookmarkeri su posvećeni Igrama prestola. Koje ja nisam školovala, pa mogu jedino da kažem da su mi lepi. 😀 Dobila sam kuće Lannister i Stark. Moj drugar Google kaže da nijedna nije kuća Majke Zmajeva, što je šteta jer Majka Zmajeva deluje baš kul. 😀 Mole se ljudi koji su čitali ili gledali (ja čekam da pročitam pa ću da pogledam) da mi kažu da li su te kuće pogane ili su na strani dobra jer ja ništa ne kontam čitajući ovo na Wikipediji… Da li je uopšte neko tamo na strani dobra?

Privezak za ključeve se nije dao lepo uslikati. Na njemu je porukica: stop being afraid of what could go wrong and think of what could go right. Mudro. 🙂

5

I tako dođosmo do kraja. Nisam našla manu ovaj put. Jeeej! ❤ Super mi je bio i izbor knjiga i prateće sitnice. Što dovodi do zaključka da sam ja poprilično laka za održavanje: sve dok je izbor knjiga dobar, ja sam srećna! 😀

E da! U slučaju da se do sada niste upoznati sa konceptom KZM kutije, reč je o kutiji iznenađenja u kojoj se, pored knjige, nalaze i još neke, manje ili više knjiške, sitnice. Kutija se naručuje na mesečnoj bazi a nakon naručivanja dobijate uputstva za uplatu. Junska kutija koštala je 950 din i u cenu su bili uračunati troškovi slanja. U slučaju da uplatu vršite u pošti, na tu cenu treba dodati još 45 dinara ali ako uplaćujete u Intezi bićete oslobođeni ovog troška. To sam otkrila slučajno, kada je poštanska službenica pored broja žiro računa napisala BANKA INTEZA, tako da znate za sledeći put. 🙂

Ovomesečna kutija jeste bila skuplja u odnosu na pretprošlu ali je, u mom slučaju, knjiga Na ivici sećanja, čija ja cena na Laguninom sajtu 899 dinara, isplatila ceo trošak.

0.jpg

Eto tako. Pravo da vam kažem, meni je današnji dan baš bio super: em sam se rešila bede zvane Metodička praksa, em sam dobila super kutiju. Sad odoh da pojedem koju princes krofnu i da vidim šta se to dešavalo za vreme poplava u Obrenovcu. 🙂

Kakva su vaša iskustva sa ovomesečnom KZM kutijom? 🙂

XOXO

12 thoughts on “KZM kutija, epizoda: rođendan

  1. Baš uspoređujem tečajeve i mislim si kako u Hr za cijenu te divne kutije mogu kupiti samo malo bolje sokne 😀 Ok ima i nekih kiosk izdanja knjiga koja bi se mogla kupiti, ali kad ja takve ne čitam. Divno, divno! Uživaj u svom mjesecu.

    Like

    • Jao zaprepastila me je cena nekih knjiga kod vas. Tražila sam neke naslove i kad sam videla cene, rekoh neću više da se žalim na naše. 😀
      Ah kiosk izdanja… Takve volim samo kad ih nađem u biblioteci, draže mi je da te novce potrošim na sladoled! 😊❤

      Like

  2. Lanisteri su moglo bi se reći nekakvi glavni negativci, bar većim delom. 😀
    Starkovi su nešto kao glavne dobrice.
    Ovo je naravno gruba procena. Ne uklapaju se baš svi u tu karakterizaciju. 😉

    Like

  3. Evo, stigla je i moja konačno, pa smem da pročitam. Ja sam dobila Majku zmajeva, a Lanisteri su mi uvek bili nekako kul (kad pročitaš Ričarda i nabubaš sve o harizmi negativnog junaka, shvatićeš zašto :D). I ja sam zadovoljna paketom ovog meseca (a poznata sam kao baksuz). Sve su bolji 🙂

    Like

  4. KAKO SI USPELA DA NE PROČITAŠ PESMU LEDA I VATRE!? Aj to, ali kako si uspela da odoliš hajpu serije? Kriminal. Skandal. Sad ozbiljno: pročitala sam samo 1,2 (ovo je decimala) knjige i morala da stanem jer mi je crko kindl, ali seriju preporučujem baš svima i nekako mi ne postoji tip ličnosti “koji to ne bi zanimalo”. I svima kažem: ok je da ti se ne svidi (mada baš i ne mislim da je ok, ali ajde, ima nas raznih), ali tek nakon što pogledaš prve dve epizode iz prve sezone, dakle dve, ne jednu, i onda smeš da doneseš takav zaključak. Pa eto, kažem isto i tebi 🙂

    Like

    • Aha, izvini, sad sam pročitala šta si napisala u zagradi. 😀 U principu i ja sam htela tako, ali mudriji i iskusniji od mene rekli su mi da se serija dosta odvaja od knjige pa da je svejedno, da mogu npr. da krenem da gledam, pa ako mi se svidi i rešim da joj dam šansu, onda da uzmem knjigu. U prvoj sezoni je skoro potpuno poklapanje s knjigom, već od druge sezone i knjige kreću da se razilazu. A sad je već i serija otišla dalje u dešavanjima od knjige, tako da, što se mene tiče, nećeš pogrešiti ni ako kreneš prvo da gledaš.

      Like

      • Ahahaahahh ne znaaam kako sam uspela da odolim seriji ali sve mi je teže i teže. Naročito sad kad je moja sestra počela da gleda pa me svakodnevno bombarduje porukama tipa MORAŠ DA GLEDAŠ, MORAŠ! 😀 Biće da ću uskoro popustiti. I da, sad mi je malo laknulo kad znam da se razlikuju serija i knjiga, tako da hvala na informacijama! 😊❤

        Like

  5. Ne znam za ovu kutiju, ali ja vise volim sama sebi da izaberem knjigu nego da se iznenadim. U svakom slucaju, drago mi je sto si se ti obradovala, knjige Vesne Aleksic su i meni bas lepe.

    Like

    • Meni je skroz čudan taj moj poriv za ovakvim stvarima jer i ja volim kad sama izaberem jer uglavnom planski kupujem i retko grešim. Ali eto, ovim stvarima baš ne mogu da odolim. 😀 Vesnina knjiga je sjajna, pročitala sam je u dahu i veruj mi, još uvek sam pod utiskom. ❤

      Like

Leave a Reply

