KZM kutija, popravni

Stigla nam je i druga KZM kutija.

Moram da kažem da sam baš razmišljala da li da naručim ili da propustim; ona prva je baš ostavila gorak osećaj praznine u novčaniku. Ok, ne baš, ali shvatate već. U slučaju da niste upoznati sa sadržajem prethodne kutije, evo linka, pa izvolte.

Kako smo i navikli, prvo slede tehničke stvari. Velika poštarina od skoro 300 (a kod pojedinaca i više od 300) dinara i odjek u narodu koji je izazvala, uslovila je i neke promene prilikom plaćanja. Ovog meseca, poštarina je bila uključena u cenu kutije, te se iznos od 800 din uplaćivao u određenom roku nakon porudžbine. Na mejl bi vam stigla uplatnica, pa skok do pošte/banke i to je to. Ukoliko se uplata vrši u pošti, onda se na cenu dodaje i ona taksa od 45 dinara, tako da je ukupna cena druge kutije bila 845 dinara. I kako moja objašnjenja ponekad znaju da dovodu do zabune, ja vam ostavljam link na kome možete naći sve korake naručivanja i uplate: klik

A sada ono zbog čega smo se ovde i okupili: sadržaj KZM kutije broj 2.

20160505_133248
Mali deo mamine bašte je ušao u kadar, ne zamerite.

Kutija je došla upakovana u crni papir sa belim tufnicama i mnogo mi je žao što papir nije preživeo transport, tako da avaj! Nisam u prilici da vam isti i pokažem.

Elem, da vidimo šta su nam ovaj put poslali.

Knjiga koju smo ovaj put dobili jeste YA + sci fi + romance roman pod nazivom Multiverzum. Pisac je Leonardo Patrinjani (u daljem tekstu Leo) i sudeći po njegovoj biografiji na Goodreads-u, Leo je jedan multi-talentovani mladić. Glumac, vokalni solista u izvesnom hevi metal bendu, zatim zvanični komentator nekog najpoznatijeg okupljanja ljubitelja fudbalskih simulacije nemam pojma, glavno voli čovek i video igrice. E onda je Leo odlučio i da se oproba kao pisac, logično! Napisao je sagu Multiverzum, triologiju da budemo precizniji plus zbirku priča pod naslovom Multiversum stories. Mi smo, naravno, dobili prvi deo triologije…

blog 1

Tinejdžeri koji komuniciraju telepatski i (njihova) ljubav koja će spasiti svet stvarno nisu deo mojih trenutnih interesovanja. Možda bih knjizi i pružila šansu da je reč o gotovoj priči, ovako mi stvarno nije baš do potrage za ostalim delovima.

Leo, sorry, verujem u tvoj talenat ali zameniću te na Čitam/Čitaš. Osim ako neko od vas, dragi čitatelji, želi da se pozabavi Leovim delom. U tom slučaju ću, drage volje i o svom trošku, proslediti knjigu. 🙂

Sledeća stvarčica je ram za fotografiju. 🙂 Veoma fini, običan crni (ili minimalistički, može i tako da se kaže)  ram za fotografiju. Meni je baš bilo superiška što smo to dobili, volim da ređam fotke voljenih ljudi po radnom stolu. Šteta što ne učim za tim stolom, ali dobro sad, o tome ćemo nekom drugom prilikom.

20160505_134532
Jeste, slojevito sam se obukla, pozz za Nadu Macuru. ❤

Kao što vidite, zajedno sa ramom ide i citat. Eto fine ideje za citate, lepo su se dosetili. Reč je o (ako grešim, neka me neko ispravi) citatu iz priče Otimanje, domaćeg pisca Dušana Sikimića. Nisam čula za čoveka, priznajem, tako da ne mogu baš ništa da kažem osim da je citat fini, ali da ću ja u ram ipak da metnem fotku svojih drugarica sa Filfaka. 🙂

Dobili smo i dva bookmarkera, specijalno dizajnirana (od strane KZM ekipe). 

blog 2

Kao što se vidi iz priloženog, bookmarkeri su sa citatima i to iz romana Amor Delirija, američke spisateljice Loren Oliver. Roman nisam čitala,  ali thumbs up za citate na bookmarkerima. Dabome da je mnogo bolje ovako, nego kad ih nam serviraju na običnom papiru. 🙂

I za kraj, Pikac. 😀

20160505_134225

Pikac je ovaj mali plavi pužič. 🙂 On je kasicaaaa! 😀 Što je super, jer sam ja proglasila maj za mesec štednje! I to što sam kasicu nazvala Pikac, ne znači da ću da skupljam za drogu, čisto da napomenem! 😀

E sad, u ovom propratnom pismu što ga dobismo uz kutiju, stoji ovako: mala kasica (kažu, ručno obojena)… Ko je rekao da je Pikac ručno obojen? Onaj ko ga je napravio. A ko je to? Ne znamo. Nisu nam rekli, što je prava nepravda jer je red da znamo čijih je Pikac ruku delo.

I dođosmo do kraja današnjeg druženja.

Ok mi je bio ovaj paketić. Što se knjige tiče, moja jedina zamerka je što je opet reč o prvom delu triologije. Mislim da to baš i nije praktično, al’ dobro sad, znate da ja uvek moram neku manu nađem, takva mi je, valjda, priroda. 😀 Što se propratih sitnica tiče, meni su skroz ok. Pikac je biser paketa. ❤

Ipak, ne verujem da ću naručiti kutiju sledećeg meseca. Prljavo kazalište svira na Tašu 11. juna i ja bih radije da čujem kako Heroj ulice zvuči uživo! 🙂

Do sledećeg čitanja!

XOXO

6 thoughts on “KZM kutija, popravni

  1. Super kutija, zao mi je sto nisam porucila. Svidja mi se i knjiga i bukmarkeri i ram. Mozes li da mi napises ceo citat, ne mogu bas da ga procitam celog, a cini mi se odlicnim. Pikac je extra.

    Like

    • Mnogo je bolja nego prethodna, nadam se da će sledeća biti još bolja. 🙂 Mogu, naravno. 🙂
      Moraš prvo da se otmeš, da te svi izgube, niko da te nema, moraš od svakog da odeš i da sebi oprostiš što si otišao, što te nigdje nema, što nisi tamo gdje si potreban, moraš da odeš i da budeš sam, i vidiš ko si, i onda sebi da oprostiš što si to što jesi, i da oprostiš sebi što nisi sve ono što si želeo da budeš, i tek onda da se vratiš, da se daš onima koji su ti oprostili što si otišao, koji su ti oprostili što nisi ono što su oni htjeli da postaneš i koji su te prihvatili onakvog kakav si sada.

      Like

  2. Slucajno naidjoh na tvoj blog, I moram reci da mi se bas dopada tvoj stil pisanja, o cemu dovoljno govori cinjenica da nikada nista ne komentarisem online 😀 Dobijas novog I vernog pratioca. 🙂 Sto se tice knjizice, mene je bas zaintrigirala I bas bih volela da je procitam, ovakvo stivo mi lezi 🙂 Odmah sam se zainteresovala kada si pocela da objasnjavas o cemu se radi. Ako je knjiga I dalje za poklon, ja se dobrovoljno javljam 😀 Ako nije, moracu negde da je nabavim pod hitno! 🙂
    Puno pozdrava od nove drugarice 🙂

    Like

    • Draga nova drugarice, hvala ti na čitanju i komentaru. 🙂 Knjiga je već našla nov dom, trebalo je da dodam tu informaciju u tekst. Ali ako si zainteresovana, mogla bih da ti pošaljem roman Na ivici sećanja. Završiću ga za koji dan, pa ako si zainteresovana, pusti poruku na fb da se dogovorimo. 🙂

      Like

Leave a Reply

