Infinity Book Box, epizoda: Mart

Jeste, propustila sam da vam pokažem šta je bilo u februarskom paketiću, sad se već ni ne sećam zašto. 😦 Ali svideo mi se, svideo mi se veoma. Marsovac je bio deo moje biblioteke, uspela sam da iskukam roditeljici negde početkom decembra i moram da kažem da mi skoro nešto nije držalo pažnju kao ta knjiga, a nikad nisam bila neko ko se zanima za fiziku & hemiju. Primerak koji je stigao u paketu dobiće novi dom, ali svakako moram da kažem da mi je srce baš bilo puno radosti dok sam vadila sve one fine stvarčice iz paketa. 🙂

A sad da se vratimo na mart.

Biće da Goxy iz Post Express-a i ja već postajemo ortaci jer je jutros bio u fazonu: evo mene, koji ono beše broj stana. 😀 Ne bukvalno, ali shvatate već.

Dakle, da vidimo šta nam je Ema pripremila. 🙂

20160311_114920 (2)

Prva stvar koja je ispala iz paketa bilo je nešto što je u prvom trenutku ličilo na kutijicu sa nekom sličicom. Ja sam inače od one fele što ne gleda pažljivo, nego tripuje da oko nikad ne izda. 🙂 E pa izdalo je, pošto nije u pitanju bila nikakva kutijica sa sličicom već divan sapunčić. 🙂

20160311_114708_001
Na sapunčiću piše: We read to know that we are not alone.

Generalno volim prirodnu kozmetiku, samo mislim da ovaj sapunčić neću dirati. Žao mi je da ga kvarim, mnogo mi je cakan. 🙂

E onda je ispala i knjiga. 🙂 Reč je o romanu Bunar, makedonskog pisca Dimitra Baševskog. U pitanju je izdanje Arhipelaga i roman je deo edicije 100 slovenskih romana.

Funny thing: ja sam ovaj roman već dobila u nekoj nagradnoj igri, pročitala i prosledila dalje na prošlogodišenjem festivalu Čitam/Čitaš. Ne znam, da li to Svemir pokušava da mi poruči nešto? 🙂  Uzgred budi rečeno, roman je skroz ok, očito napisan pod uticajem Andrićeve poetike, ima malo i Selimovićevog nasleđa, ali priča je zanimljiva i lepo napisana. 🙂

20160311_133008 (2)

Iiiiiii, Minions!!! 🙂 Nisam školovala crtaće sa tim malim čudima (jesu li oni slijalice?) ali je Iva (sećate se Ive, nadžak deteta?) opsednuta njima, pa sam se tako i ja zarazih…

U paketiću je ovaj put i bio jedan list sa četiri pesme i jednim proznim tekstom. Cenim da je reč o preporukama, a u pitanju su pesme Marka Žanetića, Teodore Babić i Marka Panića, dok je prozni tekst napisala Maja Đurica sa bloga Život u snovima. Interesantna ideja, ta promocija mladih autora, samo bi možda bolje bilo da je nekako stilizovanije, možda bi interesantno bilo da su se pesme pojavile na bookmarkerima.

(jao, da li je realno da uvek nađem neku manu?! o.O)

A sad, biser ovomesečnog paketa: njegovo veličanstvo ceger! 🙂

20160311_114219 (2)
Ceger je izrađen u Print Shop-u Kolibri

Obožavam ove cegere, majke mi! 🙂 Jedva čekam da dođe proleće i da se vratim cegerima. ❤ Ovo mi je prvi knjiški u kolekciji, nadam se da neće biti i poslednji. 🙂

I to bi bilo to za mesec mart. 🙂 Ceger je apsolutno izvadio stvar, to je jasno, ali ok, sve u svemu, ja sam zadovoljna. Pohvalila bih izbor knjiga, i u prošlom i ovom paketu. Drago mi je što su izdavačke kuće poput Arhipelaga i Evro Booka prepoznale potencijal ovog projekta. 🙂 Kao i obično, reći ću da mesta za napredak i dalje ima, ali ću se ograditi time što ću ponoviti da je potpuno neočekivano da, kada su ovakvi paketi u pitanju, sadržaj bude zadovoljavajući za svakog kupca. Za slučaj da vas je koncept IBB privukao i ako ste poželeli da sebi ili nekom koga volite poručite jedan, obavezno posetite Eminu FB stranicu, na njoj ćete naći link za porudžbine. Cena IBB paketa je 650 din, sa poštanskim troškovima oko 890 din, 900 ako volite da zaokružite.

3 thoughts on “Infinity Book Box, epizoda: Mart

Leave a Reply

