Infinity Book Box, epizoda: Januar

Stigao je novi Infinity Book Box. Stigao je juče, ali sam se ja mimoišla sa Goksijem iz Post Express-a (tako se čovek predstavio). Zapravo, mimoišli smo se dva put: prvi put u ranu zoru, negde oko pola 10, a drugi put oko 15h kada sam otišla do pošte da proverim da li je bebica stigla. Bebica je paket, ne Goxy, da ne bude zabune. Nije mi ostalo ništa drugo no da se pomirim sa sudbom i evo nas sada, 24h kasnije. 🙂

Ovogodišnji Infinity book box sam baš željno iščekivala, naročito od trenutka kada je Ema, idejni tvorac ove kutije, objavila da su u sastavljanju ove kutije učestvovali i Tašnarija i Grnčarija o kojoj se priča.  I onda sam kod Stsh i Milice videla sadržaj što mi je u velikoj meri pomoglo jer sam znala da šta da (ne)očekujem.

DSC_0301~2

 

Kao što možete da vidite, osim knjige, svoje mesto u paketiću našli su ovaj divni neseser, dva bookmarkera, od kojih je jedan sa sličnim motivom kao i korice knjige, zatim jedan magnetić, simpatičan privezak za ključeve i jedna Najepše želje čokoladica. Koja je upravo završila svoj život na ovoj planeti. 🙂

Knjiga nosi naslov Sledbenik morskih zvezda, a potpisuje je Boris Vukov. Autor mi nije poznat, biografija kaže da je reč o rođenom Beograđaninu koji je svoju sreću potažio u Americi, u Kaliforniji gde radi kao redovni profesor psihologije na Long Beach City koledžu. Naravno, konsultovala sam se sa svojim drugom Google-om i nije mi baš bliska tematika ovog štiva. Svakako ću joj dati šansu, ali sve mi se čini da imam svoj prvi roman za Čitam/Čitaš razmenu na Kosančićevom vencu. 🙂

 

DSC_0307~2

Kao što fotka kaže, na knjizi stoji magnetić. 🙂 Dražestan je, moja mama je oduševljena i odmah ga je stavila na počasno mesto u frižiderskoj galeriji. 🙂

I sad stižemo do zvezde ovog paketića, a to je ovaj neseserčić.

DSC_0304~2

Dok sam gledala fotke po Instagramu, pomislila sam da bih mogla da ga prosledim drugarici čiji se rođendan bliži, ali kada sam ga videla uživo, odustala sam od te ideje.Boje mi skroz odgovaraju, a i print se slaže uz moju personu. Savršen je za gomilu mojih gluposti koje nosam po džepovima a o kojima ste mogli da čitate o onom Šta je u mojoj torbi postu. Možda ga pretvorim i u pernicu, videćemo. 🙂

Da li sam zadovoljna dobijenim? I jesam i nisam. Jasno da paketi ovakvog tipa, bilo kozmetički, bilo ovi knjiški, ne mogu da ispune svačija očekivanja, ali ja nekako i dalje očekujem više. Naročito kad je izbor knjiga u pitanju. Ok, jasno mi je da je ideja tek u začetku i da ne mogu očekujem Lagunine bestselere, ali ipak… Toliko je izdavačkih kuća koje objavljuju fine i zanimljive pisce i pesnike mlađe generacije, tu je i sajt Makart.rs na kome sam sinoć, za samo 10 minuta potrage pronašla 4 romana čija je cena 200 din i koji bi, potpisujem, bili mnogo srećniji izbor od knjige gospodina Vukova. Dakle, napredak je svakako moguć, nadam se da ima volje da se on i ostvari. 🙂 Videćemo kakav će biti februarski paketič, negde naslućujem da će biti vezan za Dan zaljubljenih i to me već malo i plaši ali ipak… Jedva čekam. 🙂

7 thoughts on “Infinity Book Box, epizoda: Januar

  1. Jao, siroti gospodin Vukov će imati sudbinu da se proslavio preko infinity boxa, ako jednog dana bude poznat pisac, to će biti zanimljiv detalj u biografiji. 😀 Ja sam s jedne strane oduševljena samom idejom, i stalno razmišljam da li da naručim, ali s druge strane mi se ne rizikuje da dam novac na nešto nesigurno, npr. za knjigu koju sigurno nikad ne bih kupila, radije ću isti novac dati za tačno onu knjigu koju želim. Ali ja sam takva, neki vole iznenađenja. 🙂 Mislim da bi bilo bolje da svi dobijaju različite knjige, ili bar da se provrte dve-tri različite, jer ovako kada svi dobiju istu, oni koji prvi otvore paket i pohvale se na instagramu ili blogu kvare ostalima iznenađenje. 🙂 U svakom slučaju, ideja je odlična, naravno ima mogućnosti za napredak, pa ko zna, možda se i uključim i naručim. Slažem se da je neseser glavna zvezda paketa, a bukmarkeri su divni kao i uvek. 🙂

    Like

    • Ja bih isto volela da su različite knjige, ali oper i ne bih jer bih uvek kukala na nekom drugom. 😀 Ali ne znam, ne znam, taj element iznenađenja me uvek vuče da naručujem i onda kažem sebi: radiš tu ko crnac, vala ima da se počastiš, pa makar menjala knjigu na Kosančiću. 😀

      Like

  2. Ja prvi put čujem za ovo? Verovatno sam živela pod kamenom 😉
    Kako sve to funkcioniše?
    P.S. Zna li se sadržina unapred?

    P.P.S. Slučajno naleteh na tvoj blog. Odlični postovi, usvajanje knjiga me obradovalo kao da sam ih ja dobila 🙂

    Like

Leave a Reply

