Kasnim, kasnim…

Trebalo je ranije da pripremim poslednja dva posta u izazovu i da tempiram vreme objave, ali ko je mogao da predpostavi da ću poslednja tri dana 2015. godine provesti daleko od interneta… Nisam baš bila daleko, sve vreme sam bila na Novom Beogradu, ali k vragu, kod Fontane je internet katastrofa, čak ni Mek nije pokriven kako treba.

No da ne dužim, evo i odgovora na poslednja dva zahteva u ovom izazovu! Trudiću se da budem sažeta. 😀

Pet omiljenih stvari 

  • Platneni cegeri

Obožavam ih. Nosim ih u svakoj prilici, od aprila dok ne obučem kaput, nekako mi ne idu uz kaput. Imam ih nekoliko, pa ih menjam u zavisnosti od prilike. Odlični su za pazar, super pogodni za biblioteke, nisu se baš pokazali u ulozi torbe za plažu, ali za bazanje po primorskim gradovima su apsolutni must have.

  • Bookmarkeri

Moja mala opsesija. 🙂

  • Ukras za jelku u obliku anđela koji je kao baka koja čita

Nije groteskno koliko zvuči. 🙂 Obožavam taj ukras od najranijeg detinjstva. Dok smo kupovali prirodne jelke, već trećeg dana bih je skinula, jer su nam mnogi ukrasi stradali kad iglice krenu da opadaju, pa nisam htela da i ona završi u kontišu. Sada je držimo u vitrini. ❤

  • Živko the flower

Živko je najveći car i suvereni vladar moje pokretne imovine.

  • Srebrni art deco novčanik 

Možda ste ga videli na mom instaću. 🙂 Stigao je pravo sa buvljaka u Barseloni. Bio je uvijen u salvetu i majke mi moje, umalo da zaplačem od sreće. 🙂

Zašto blogujem? 

Mislila sam da će odgovor na ovo pitanje biti vrlo kratak: pojma nemam. Ipak nije. Kompleksno pitanje, jbg. 🙂 

Ovaj blog je trebao da bude mali i anoniniman. Njegova funkcija je trebalo da bude čisto terapeutska, da imam to neko mesto na kome bih mogla (kvalitetno) da iskazujem svoj skenj. Sećam se da smo Vesna i ja htele da pravimo neku parodiju, čega pojma nemam, ali onda je Vesna odustala od našeg čeda. Glavno, blog nije trebalo da poživi duže od godinu dana.

Ali dopalo mi se. Prvo, dopala mi se ideja da sa nekim nepoznatim mogu da razmenim ideje o knjigama, filmovima, predstavama… Bilo čemu, zapravo. Fino je kad ja sednem sa svojim najbližima pa mi pričamo o ovome ili onome, ali izneti svoj stav potpuno nepoznatim ljudima i dobijati od njih povratne informacije… To je skroz druga priča. 🙂

Dopali ste mi se i vi, divni ljudi koji već više od dve godine redovno dolazite na ovu adresu. 🙂 Dopala mi se ideja o virtuelnim drugarima, dopalo mi se koliko učim od svih vas, koliko me inspirišu vaši tekstovi, fotografije i komentari. I možda zvuči kao najgori kliše, ali vi ste zaista jedna moćna družina koja me motiviše da se trudim i da ne dignem ruke od svega. 🙂

Sa ovom patetikom iznad završavamo blog izazov. Sada idem da odgovorim na sve vaše komentare i da pročitam sve vaše tekstove koje sam u poslednje dve nedelje zanemarila.

Nadam se da ste se lepo proveli u novogodišnjoj noći i da vam je januar počeo još lepše. 🙂 Sa malim zakašnjenjem vam želim sve najlepše u 2016. godini! 🙂 ❤

yoda
Izvor je neđe na netu.

 

3 thoughts on “Kasnim, kasnim…

Leave a Reply

