Blog izazov, dan dvadeset osmi

Epizoda: Šta je u mojoj torbi

Prvo, obožavam videe i postove na ovu temu. 🙂 Mada me je uvek zanimalo šta sve žene nose sa sobom, nikad nisam bila ono dosadno dete što pretura po torbama. Ni maminu nisam otvarala, kad mi ona kaže da joj dam nešto iz torbe, ja joj odnesem celu pa nek vadi sama. 😀

Torbe koje nisu školske, počela sam da vucaram negde na raspustu između druge i treće godine, kada me je Redža oborila na popravni iz fizike a ja nikome nisam rekla pa sam morala da učim u prirodi. Sednem na bicikl pa na Dunav, i cepaj. I počelo je sa običnim ruksakom u koji bih ubacila sveske, pernicu i vodu, a onda sam počela da dodajem i poneku knjigu, dnevnik, pa kremu, pa nešto za grickanje…

Danas vučem i šta mi treba i šta bi moglo da mi zatreba i šta mi uopšte ne treba al neka ga tu, možda zatreba nekom drugom. Trenutno koristim ovaj ruksak, đzak, ne znam kako da ga definišem.

DSC_0293~2

 To čudo sam dobila od drugarice, dala mi Roksi kad joj je dosadilo da sluša moje lamente o nemogućnosti pronalaženja odgovarajuće torbe koja nema šljokice i bodlje, nije drečava, može da preživi godinu na filfaku i čija cena ne izosi 3l krvi plus prvorođenče. Inače, moja drugarica Tamara kaže da ja nikad naću naći ni dečka ni torbu jer jurim savršenstvo. Ne, ja jurim praktičnost. Bar kad su torbe u pitanju.

Elem, čudo se pokazalo kao vrlo funkcionalno sa svoja 3 džepa sa spoljne strane (na slici se ne vidi treći i najbolji) i dve velike pregrade unutra, plus džepče za mobilni, u kome mi inače stoji punjač, al njega neće biti na slikama jer sam ga negde posejala, a gde to sam Bog zna.

Počećemo sa tim nevidljivim džepom, tj. džepom sa zadnje strane torbe. Pošto on ide uz mene, u njemu, jasno, držim novčanik. Tu su još i knjiga koju trenutno čitam, mobitel i sluške. Telefon takođe nećete videti jer njime fotografišem. 😀

 DSC_0294~2

I u novčaniku uglavnom držim sve i svašta: kartice za biblioteke, kartice za popuste u Vulkanu i Pet centru, lična je tu, BUSPLUS, ima i nekih citata, al se ne vide, onda ključ od biblioteke koji je takođe stidljiv i jedan USB, za slučaj da me FBI pozove i zatraži podatke o članovima ove biblioteke iz koje vam se trenturno javljam.

E sad prelazimo na prednju stranu i počinjemo od malog džepa. Koji uopšte nije mali jer šta sve tu može da stane… Ne biste verovali. Trenutni sadržaj:

DSC_0297~2~2

I reći ću samo da to nije ništa, često tu još imam i neku čokoladicu i kesice kafe i čaja. Fali mi i gumica za brisanje, nju mi je uzela ova mala iz I/3.

E onda dolazi ovaj veći džep sa prednje strane. U njemu najčešće obitava smeće ili ga koristim za kišobran jer je najtransparentniji i ne bih da se kockam sa svojom imovinom i veštim rukama nekog lopova. Trenutno sam u taj džep smestila:

DSC_0300~2

Ovaj neseser je multifunkcionalan, trenutno je samo neseser za šminku, a po potrebi je i novčanik i pernica i čuvar telefona i fotoaparata od nemani zvane pesak. Lako se pere, brzo se suši… Donela nam komšinica iz Beča, hvala joj gde čula i ne čula. 🙂 Inače retko nosim šminku sa sobom, kad negde izađem, pa da mogu da popravim nešto ako se zamaže i razmaže. Danas je sa mnom jer možda večeras odem u bioskop, pa da ne idem baš kao neki zduhać. Rukavičke sam dobila iz Nemačke, ovo LMU je skraćenica za Ludwig-Maximilians-Universität, ili kako se u našoj kući čita: Luka Mi Uz’o. Pošto i jeste. 🙂

Najdosadnije za kraj: sadržaj unutrašnjosti torbe.

DSC_0295~2

Nosim neku skripticu, da imam čime da se zanimam u ta dva sata pauze između posla u biblioteci i odlaska po Ivu. U prvom planu vidite planer, tj. običnu svesku koja glumi planer: jeftinije je i zabavnije kad sami pravite, samo pazite: oni klipovi na yt o tome kako napraviti sopstveni planer su prava zaraza! 🙂 I da, nosim ove pufi čarape, popkice kako ih ja zovem. Nisam neki ljubitelj papuča a ovo fino greje, tako da eto… Nosim i čarapke sa sobom. 🙂

Kraaaaj! 🙂

4 thoughts on “Blog izazov, dan dvadeset osmi

Leave a Reply

