Blog izazov, dan dvadeset peti

Pre nego što se zabavimo današnjom temom, iskoristiću ovu priliku da poželim srećan Božić svima koji ga proslavljate danas! 🙂

tumblr_inline_mx3vroffry1sohk3w
Izvor: verovatno tumblr  

Pet mojih omiljenih pića 

  • Vino, belo i crno

U zavisnosti od hrane, jelte. Ne pijem ga baš često, generalno ne pijem često, ali ima tako dana i noći kad je čaša vina sve što devojci treba. Dobro, nekad i dve čaše. Ok, tri.

  • Voda

Moja najbolja drugarica od maja meseca ove godine. 🙂

  • Čaj

Za razliku od mojih ukućana koji čaj cepaju samo kad su bolesni, ja volim da ga pijuckam u svim prilikama i situacijama. Nemam neki omiljeni, nana mi ne prija, a RTANJSKI!!! je otac svih čajeva.

  • Džin-tonik

Izašle mi tako jednom na koktele. Ja do tada nisam pila ništa osim sokića. Gledam tako one sastojke, pojma nemam šta je šta. Vidim ove moje ženske već iskusno biraju, te ovaj je jači, ovaj je ko voda, a meni nekako glupo da pitam šta je šta i kad je konobar došao, ja se setim da je mati stalno pričala o kombinaciji džina i tonika i reko’ daj de’r jedan ovamo. I dopalo mi se.

Otpadna voda kapitalizma će me ubiti. Svesna sam toga i opet je kupujem. To je droga, ja sam zavisnik. Mislim da sam jedina osoba koja se goji u toku ispitnih rokova jer meni jedino kokiška pomaže da ne zaspim. Ništa kafa, ništa energetska pića. Pola litre koka kole i ja mogu do jutra da sedim budna… Zlo.

I jedno piće gratis: kafa. Stvar sa kafom je što je ja do pre nekoliko godina uopšte nisam pila. I ne samo to, uopšte mi nisu bili jasni ljudi koji ustaju 45 minuta ranije samo da bi ispili kafu u miru. Ja i dalje ne mogu da ustanem ranije zbog nje, ali sve češće hvatam sebe da vičem METNI I MENI JEDNU kad mama pita ko će kafu. 🙂

cqxksfbusaalqvn

2 thoughts on “Blog izazov, dan dvadeset peti

  1. Eh, tu jutarnju pesmicu kao da sam ja pisala. I po stilu i po značenju. 😀
    Jutro mogu da provedem bez kafe, ali bez obzira na nivo krvi u mom kafotoku imam potrebu da ujutro budem tiha i sama i bolje da niko ne pokušava tada da komunicira sa mnom.
    Kod mene si uvek dobrodošla na čaj, posebno ako voliš crne čajeve sa egzotičnim dodacima poput anisa ili ruže. 🙂

    Like

Leave a Reply

