Blog izazov, dan dvadeset četvrti

Mesec u kom sam najsrećnija

Nemam odgovor na ovo pitanje. Stvarno nemam. Ceo dan dumam šta bih mogla da napišem. Smislila sam i iskucala i nikako da se očita, učita. Ako Meg Rajan i Tom Henks su besani u Sijetlu, ja sam poprilično besna u Beogradu.

Dakle, mesec u kom sam najsrećnija… Ne postoji, iskreno. Svaki ima svoje lepe i one manje lepe dane, i pravo da vam kažem, ne pamtim da se i za jedan mogu reći: ee, taj mesec je onaj u kom sam najmanje tužna.

Letnji meseci mi uvek  prijaju. Volim i maj. Februar je takođe fini, mart ništa manje. I oktobar… Aaaaw, divne stvari su se desile u oktobru. 🙂

Vidite? Ne znam šta da kažem. 🙂

E al znam da ne volim septembar. Trauma iz školskih dana, valjda. Plus, septembarski rok mi je uvek najgori.

Toliko. 🙂

Leave a Reply

