Blog izazov, dan dvadeset treći

Omiljeni film 

Jao, imam gomilu omiljenih filmova. Ne znam imam li više omiljenih filmova ili pesama. Zato sam odlučila da ovaj zadatak malo izmenim: odlučila sam da napišem svoje omiljene praznične filmove. Oni nisu nužno tematikom vezani za praznike, neke od njih prosto volim da gledam u tom prazničnom periodu. Evo ko se sve našao na listi: 

  • Prohujalo s vihorom (Gone with the wind)

Prvi praznici na Karaburmi, kraj decembra 2003. godine i ja sam sama kod kuće. Mama je odvela sestru na sankanje na Kališ, tata upoznaje novi kraj a ja besomučno vrtim kanale. Dođem do HRT2, vidim sprema se neki film. Pojma nisam imala da traje tako dugo! Ali sam baš bila očarana. Sreća pa su podelili film pa sam na pauzi izemđu prvog i drugo dela stigla da odem do wc-a i obnovim zalihe grickalica. Od tada praznici ne mogu da proteknu bez tog filma, jedino sam grickalice izbacila. Zbog psa, razume se. 🙂

  • Diznijeva Božićna priča (Mickey’s Christmas Carol)

Christmas Carol mi je inače omiljena Božićna priča, i premada sam samo delo pročitala relativno skoro, kako starim sve je više volim (s obzirom da ove reči u mojoj glavi odzvanjaju uz izvesnu melodiju, biće da sam ih maznula iz neke pesme). No da se vratimo mi na Diznija: prvi put sam gledala ovaj crtani negde u obdaništu i sećam se da sam plakala kao kiša. Sakrila sam se između fotelje i ormana i plakala u svoju crveni pamučnu maramicu sa palvim sidrima. Šta ja pamtim, to nije normalno! Ali dopao mi se i uvek ga rado pogledam.

  • Zapravo ljubav (Love Actually)

Nema opravdanja, znam, ali ja taaaako volim ovaj film i Emu Tompson i Alena Rikmana i kad se čuje Džoni Mičel i kad ona devojka (kojoj ne pamtim ime) skoči na Hju Granta na aerodromu… ❤

  • Mamma Mia

Jer praznici nisu praznici bez hitova grupe Abba. Šta ću!?

  • Žikina dinastija i Hajde da se volimo

Žikina dinastija i Hajde da se volimo jesu televizijski ekvivalent ruskoj salati – nema praznika bez njih. 😀

Koji su vaši praznični favoriti? Oplemenite mi listu, molim vas, nije da su mi moji filmići dosadili, ali je uvek lepo pogledati nešto novo. 🙂

8 thoughts on “Blog izazov, dan dvadeset treći

  1. Meni je Love, Actually jedan od apsolutno najdražih filmova ikad 🙂 i obavezan za blagdane. Kako sam ja na negativnoj strani pamćenja imena glumaca i naziva filmova, jako ću se potruditi sad:
    1. Sandra Bullock i onaj bez imena u filmu While You Were Sleeping. oba glumca super i draga, Sandra radi u podzemnoj i sanja o jednom tipu koji svaki dan prolazi pored njenog radnog mjesta, nešto mu se desi, i ispadne da mu je ona cura (naravno da nije). cijela familija ju prihvati jer zna neke pojedinosti o “dečku” no kako film ide dalje, počne joj se sviđati njegov brat 🙂
    2. Ja u ljubav vjerujem (ne mogu se sjetiti engleskom naziva). Hugh Grant i Julia Roberts. Ona je poznata glumica, on ima knjižaru s vodičima. Ljubav 🙂

    Eto, pogledaj ako nisi, preporučam.
    Tvoje s liste moram pronać i pogledati!

    Liked by 1 person

    • While You Were Sleeping, da!!! 😀 Ne znam kako se toga nisam setila! 🙂 Obožavam taj film, i tu njegovu porodicu i onog njenog blesavog komšiju. 😀 Aaaw, baš ga dugo nisam gledala i tačno bih mogla ovih dana. 🙂

      Like

    • Ajme, ja nisam školovala Notebook! :/ Sećam se da sam nešto počinjala, al pouzdano znam da nisam došla do kraja… Biće nadoknađeno.
      Kad smo već kod Sparksa, predlažem The last song, nije vrhunac kinematografije ali je za pms momente savršen! 🙂

      Like

Leave a Reply

