Blog izazov, dan dvadeseti

Pet omiljenih jela 

Žao mi je što nigde ne mogu da nađem scenu iz filma The mirror has two faces gde Barbara pravi savršen zalogaj i onda ga žvaće pevušeći. E takva sam ja kad jedem svoja omiljena jela. 🙂 Lista je poprilično dosadna, ne izdavajam se baš iz mase i mada generalno volim da jedem, evo šta me najviše obraduje:

  • Italijanska hrana: pice i paste. I Lukine lazanje. Sreća u svakom zalogaju.
  • Žganjci ili zganci. Za one koji ne znaju o čemu se radi: klik. Kada sam prvi put videla ovu fotografiju u jednom internet kafeu u Tivtu, bila sam u fazonu bljak, fuj, fuj, bljak. Sutradan kad sam ih probala… Bila sam na sedmom nebu. ❤
  • Sarma – nemam pojma zašto, ali kad je sarma na meniju, meni je srce puno. Ušla je i u narodne poslovice: jedino sarma valja što je više puta podgrejavaš. 😀 Malo pavlake preko plus proja umesto hleba… Šteta što mi više ne prija sad kad nemam žučnu kesu.
  • Knedle sa šljivama/kajsijama plus šufnudle tj. piše. 😀 Detinjstvo i subotnji ručak u Kičevskoj, kod babe i dede. ❤
  • Kinezi 🙂 Ne znam kakva je ljubav na prvi pogled, ali sa kineskom hranom mi se desila ljubav na prvi zalogaj. Mogla bih da je jedem svaki dan, za sva tri obroka. Bukvalno. 🙂

I još:

Pokušavam da smršam i kao trudim se da se pridržavam principa hrono ishrane koja mi stvarno prija i daje rezultate (kad ne kršim). Međutim, posle izvesnog vremenskog perioda, postalo mi je malo monotono te sam se bacila na traženje recepata koje bih mogla da primenim a da ne sadrže u sebi soli sa Kilimandžara ili suze jednoroga ili mleko koze koja doji prvi put jer hrono recepti često imaju te neke ekstravaganci-udri po džepu stvari. I tako naletim na nešto što se zove Musaka na hlebu i mnogo mi se dopalo, ali kako nisam sigurna da li bi se ono što jedeš za doručak računalo u ovom izazovu, ja sam odlučila da to bude posebna kategorija. 😀 Evo linka za tu musaku, pa sad ako vas zanima… Klik.

Leave a Reply

