Blog izazov, dan osamnaesti

Omijeni Disney filmovi 

Čvrsto verujem da čovek nikad nije suviše star za Diznijeve crtaće. Ni danas za mene nema veće sreće nego kad ulovim neki crtać na tv-u, još ako sam tek ustala i ako mi se pruža prilika da gledam iz kreveta, uz burek i jogurt… Jedna od mojih ideja raja. 🙂 

Ima mnogo crtaća koje volim. Zapravo, lakše bi mi bilo da nabrojim one koje ne volim, ali sam se nekako odlučila za ove:

  • Mala sirena

Volim ovaj crtani pre svega zbog onog blesavog Flaundera i ludog raka Sebastijana. Jedino nisam nikad razumela kako je mogla da ostavi porodicu zbog nekog momka, pa makar on bio i princ.

  • Pepeljuga

Kad sam bila klinka, najviše sam volela scene kad joj vila stvara haljinu i kočije. Sad su mi najbolji deo oni ludi miševi, Gus Gus je neviđeni car. Gledala sam kasnije i ostale delove, i dalje su miševi neprevaziđeni. 🙂 Mada i dalje zdušno pevam Bibidi Bobidi Bu. 😀

  • Lepotica i zver

Kakvu biblioteku zver ima, aj dios mio! 🙂 I zar gospođa Čajnik nije divna? ❤ Plus, moje drugarice i ja i dalje za svaku sirovinu na koju naletimo, a bogume ima ih, kažemo da je pravi Gaston.

  • Uspavana lepotica

Do pojave Frozena, Uspavana lepotica je bila moj omiljeni crtać. Znam ga napamet, svaku scenu, sve. Princ Filip je najdivniji princ u istoriji Diznijevih prinčeva, ne znam zašto. 🙂 Haljina mi je lepša u plavoj boji, a Srećkica mi je omiljena vila. 😀

tumblr_m7dhy0ezwd1rq9of4
Identične smo. ❤
  • Frozen

Ne može da prođe dan da ja ne zapevam Do you wanna build a snowman. Sad je malo bez veze jer inače moja sestra odgovori sa It doesn’t have to be a snowman, al dobro… I Olaf… Najcarskija stvar koja se desila Diznijevim crtaćima još od miševa iz Pepeljuge. Ali ono što najviše volim kod ovog crtaća je to što je konačno potisnuta ideja da je ,,true love” vezana za odnos momka i devojke. Sisters rules! 🙂

Informacija gratis: moja rođendaska torta za jubilarni 30 bila je u obliku knjige na kojoj je stajao, pogađate, Olaf. ❤

Eto. Volim ja još i Mulan, Hrabru Meridu, Aladina (najviše zbog Duha), Damba, Petra Pana, Robina Huda. I mislim da su Spasioci (The Rescuers i The Rescuers Down Under) potpuno potcenjeni, ne sećam se kad su ih pustili na tv-u poslednji put. 🙂 Nikad nisam odgledala Pokahontas, a Zvonar Bogorodičine crkve mi je malo jeziv. Bambi mi takođe nije baš nešto drag, umrem od plakanja kad mu ubiju mamu.

Hakuna matata, drugari! 🙂

2 thoughts on “Blog izazov, dan osamnaesti

Leave a Reply

