Blog izazov, dan petnaesti

Pet stvari koje ne volim 

First things first, bravo ja što sam izdržala pola meseca i nisam odustala kod pitanja o venčanju. 🙂

Dakle, stvari koje ne volim… Hohoh, ja kao hejter bi trebalo da slavim ovakva pitanja, ali nešto mi ne ide… No, nećemo sada da odustajemo tako da…

  • Potopljen hleb ili keks u mleku: mnogo, mnogo gadno. Mnogo.

  • Ne volim kad vidim devojke namontirane od glave do pete, a lak na noktima iskrzan i do pola ploče izgreban. Zbog toga nosim sa sobom i lak i one acetonske tufere, zlu ne trebalo.

  • Ne volim kad ljudi ne skidaju ruksake u prevozu. Vidite, ja razumem da su ruksaci za ramena i nije planirano da se nose u rukama, ali ljudi, ako već vidite da svi stojimo na jednoj nozi, skinite taj je*ni ruksak jer udarate ljude i dodatno smanjujete prostor za stajanje. Uh.

  • Je l mogu da ti dugujem dinar, dva, tri? – pitanje prodavačice. Ne. Ni vi meni ne date da vam dugujem dinar, dva, tri.

giphy

  • Ne volim, tačnije prezirem, kad me drugarice teraju da izlazim, naročito na mesta za koja pouzdano znaju da mi ne prijaju, kao i kad počinju razgovor sa: stvarno bi trebalo da nađeš nekog…

 

giphy1

6 thoughts on “Blog izazov, dan petnaesti

Leave a Reply

