Blog izazov, dan četrnaesti

Gde želim da živim

Zamalo da se rodim u Parizu. Mamina mama, baba Zora, smarala je dan i noć da se mati porodi u nekom pariskom porodilištu. Mati je, avaj, rekla ne.

Zamalo da živim u Holandiji. Prijatelji mojih roditelja su hteli da mi kumuju i da se, u skladu sa nekim tadašnjim i tamošnjim običajima, pobrinu za moj život i obrazovanje. Mati je, opet avaj, rekla ne.

I eto me sada ovde. Mnogo volim Beograd. Uvukao mi se pod kožu, svaki njegov ćošak ima svoje mesto u mom srcu i svaki put kad se vratim u svoj grad, osećam neku neopisivu sreću, prosto bih skakutala od radosti.

Ipak, i pored te silne ljubavi, ja maštam o Velikoj Britaniji. London je, naravno, uvek bio prvi izbor, ali bih najviše volela da se nekako upoznam sa celim kraljevstvom, da na svakom mestu budem po nekoliko meseci i da onda odaberem jedan grad ili gradić i u njemu se skrasim. Opsednutost Britanijom počela je još u osnovnoj i sa godinama samo jača. I ne, klima mi ne bi predstavljala problem. Zapravo, jedino o čega zazirem jeste hrana, čula sam da je odvratna al kineske ‘rane i špageta ima svuda. 🙂

Odnedavno je i Berlin na mojoj gde bih živela listi. Tražim pogodno mesto za emigraciju. Nemačka je fino i uređeno društvo, a Berlin deluje kao da bi mi se dopao.

Neki primorski gradić. Sunce, masline, more… Kome treba više?

4 thoughts on “Blog izazov, dan četrnaesti

Leave a Reply

