Infinity book box

Kao što svi verovatno znate, ima oko godinu dana kako je naša blogosefera otkrila GlamBox i, čini mi se, njenu mlađu sestru, PurityBox. Ono što možda niste znali, jeste da se pojavila i kutija za nas koji više volimo knjige. 🙂

Šta je Infinity book box?

To je paketić koji čine knjiga i mnoštvo stvari koje knjigoljupci cene, poput bookmarker-a i/ili onih nalepnica koje svima govore ko je vlasnik knjige. Naručuje se vrlo lako, preko formulara koji se nalazi na fb stranici: klik i cena za ovaj mesec (bila) je 650 din.

I jutros je stigao. Jeeeej. 🙂

DSC_0215

Inače mrzim kad me probude, naročito kad me probudi telefonski poziv. I jutros kad je telefon počeo da skače po parketu, samo sam se okrenula na drugu stranu ali se onda setih da to može da bude poštar i bukvalno iste sekunde bila sam ispred zgrade, u pidžami i raščupana, siroma gospodin poštar koji priča 300 na sat.

E onda je moja mama ispipala moj paketić i bilo mi je malo čudno kad je rekla da je mekano, ali kad sam otvorila, sve je došlo na svoje mesto. Evo šta sam ja dobila:

Prvo što se sam videla bila je kapa. Zimska kapica, štrikana, totalno u mojim bojama, imam čak i šal u sličnim nijansama, ali avaj, za moju glavu i grivu koju gajim, premala, tako da će dobiti novu vlasnicu.

DSC_0220 (2)

Kao što možete da vidite, na kapici je bedž, a na bedžu stoji: I don’t want to just read books. I want to crawl inside of them and live there. Što je jedna velika istina. 🙂

U kapici je, osim bedža, bila i knjiga. Decembarska kutija obogatila je biblioteke svojih vlasnika jednim klasikom, a meni je zapao Mali princ.

DSC_0221

Kako ja uopšte nisam fan Malog princa, već sam je videla prosleđenu, ali se tad javila moja sestra iz belog sveta apelujući da princ, ruža i lisica ostanu u našoj kući pa će tako i biti. 🙂

U paketiću su još bili i bookmarkeri…

DSC_0222

Zatim ex libris papirići, koje već dugo planiram da nabavim, tako da jeeej. 🙂 Svoje mesto u paketiću našle su i sličica para dok pleše, dva dekupažom oslikana podmetača za čaše i plastificirani kalendarčić, savršen za novčanik.

PicMonkey Collage

Slike su zaista grozne, svetlo je katastrofa i kamera je zakazala, ali ipak vidite tu i jedan par minđušica. 🙂 Reč je o dva indijanska pera i zajedno sa njima, došlo je i kratko objašnjenje o tome šta su i šta simbolišu. 🙂 Oduševljena sam. 🙂

Iako sam prilikom naručivanja imala velika očekivanja, ja sam jako zadovoljna dobijenim. Mesta za napredak svakako ima, ali da, mislim da ću biti redovni kupac ove kutije. 🙂

10 thoughts on “Infinity book box

Leave a Reply

