Blog izazov, dan jedanaesti

Moj posao iz snova 

Da vam kažem, imala sam bujnu maštu. Kao dete želela sam da budem i lekarka i učiteljica i Indijana Džons, sve u jednom. Pa onda spasilac na plaži (pozz za Baywatch) i advokatica sa kancelarijom u nekoj visokoj zgradi jer pogled mora da bude veličanstven. Onda sam htela da budem novinarka, kao Orijana Falači na primer.

A onda sam odrasla. I nisam znala šta želim da budem. Nisam sigurna da ni sada znam čime želim da se bavim kad jednog lepog i sunčanog dana konačno uzmem diplomu Filfaka, mada sam poprilično sigurna da ću biti zadovoljna ako moj posao iz snova bude lociran na jednom od ovih mesta klik. 🙂

4 thoughts on “Blog izazov, dan jedanaesti

  1. Ako ti išta znači, ja jesam diplomirala, počela sam raditi i prije diplome, i ni danas još ne znam što bih sve radila, ne pada mi na pamet ograničavat se karijerom u samo jednoj pruzi. pucaj gdje te srce vuče ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

