Blog izazov, dan šesti

I nema veze sa Rastkom Petrovićem. 🙂

Savršeno venčanje

Pravo da vam kažem, uopšte ne mislim da je dan venčanja najvažniji dan u životu jedne žene. Iako sama nisam pobornik tih preskupih žurki, razumem zašto ih ljudi vole i zašto ih organizuju i sve to. Poznajem devojke koje imaju sveske u kojima zapisuju svoje ideje, lepe fotografije haljina i prostora… Ja nisam jedna od njih. I da nije bilo one emisije 48 sati svadba, ne bih ni znala šta mi se sviđa i šta apsolutno ne želim ako me potrefi da se udam. 🙂

Kraj septembra. Brod koji krstari Dunavom i Savom. Disko i hitovi 80ih. Apsolutno bez trubača, bez sviranja pesme Marš na Drinu dok se iznosi torta. Haljina u stilu 60ih, crna mašna i crveni karmin.

To je sve što imam u glavi.

A da. Pesma za prvi ples: prvo sam htela da to bude Moon river. Onda je postalo in da to bude pesma za prvi ples. Drugi izbor je bio Fields of gold, i nisam još uvek odustala od toga, ali recimo da mi je sad favorit:

3 thoughts on “Blog izazov, dan šesti

Leave a Reply

