Blog izazov, dan peti

Pet stvari koje me osvajaju 

  1. Pokaži mi nešto novo: hranu, knjige, ulicu, zgradu…
  2. Ne menjaj me: da, ja pevam naglas ulicom, i đuskam u supermarketu, jedem sladoled i zimi, i volim da vučem velike torbe, plakaću kad vidim zimi pse na ulici, zapravo kad god vidim pse na ulici, i psujem, glasna sam i nemam gen za modu, daću poslednji dinar za čokoladu, nesmotrena sam, loše lažem i Lepa Brena, Magazin i Novi Fosili imaju posebno mesto u mom srcu. Ali to sam ja, i što bi se reklo: take it or leave it.
  3. Pokaži poštovanje: prema meni, mojim izborima, ljudima u mom okruženju… Ne moraš da ih voliš, moraš da ih poštuješ.
  4. Razgovaraj sa mnom: možda ne mogu da pomognem, možda čak ne mogu ni da razumem, ali mogu da slušam. Reci mi šta misliš jer ja još uvek ne umem da čitam misli. Reci glasno u čemu je problem, zagonetke mi nisu omiljena stvar na svetu, rebusi još manje.
  5. Voli Dosije X: a i ako ga ne voliš, nemoj da mi slamaš srce komentarima da Molder i Skali nikad neće biti zajedno.
Leave a Reply

