Blog izazov, dan četvrti

Omiljeni citat 

I ovu sam temu dotakla na početku svog blogerskog života ali pošto mi je Pepeljuga zabranila da kopiram svoje tekstove ( 😀 ), ja ću se sada odlučiti za dva najmilija (nisam mogla da se odlučim za samo jedan) i probaću da verbalizujem zašto mi su mi baš oni ostali urezani u sećanje.

Quotefancy-4143-3840x2160.jpg
Izvor: klik

Dakle, Murakami, rečenica iz romana O čemu govorim kada govorim o trčanju, koji čak nisam ni pročitala. Kako sam do njega došla, ne znam, ali znam da je došao u pravom trenutku. Ispisala sam ovih šest reči na roze post it papirić, zalepila sam ga na orman tako da bude prve stvar koju ujutru vidim. Reče mi jednom drugarica da je to totalno japanska stvar, ali za nju previše radikalna jer nije dobro izbegavati patnju. Meni se čini da nije reč o izbegavanju, već o biranju načina na koji će se čovek prema tom bolu odnositi, al što ono kažu: sto ljudi, sto čitanja citata.

Drugi citat koji rado koristim možete naći i u onom kratkom opisu na Instagramu.

Eat-drink-and-be-merry
Izvot: klik

Ovo srce od citata takođe dolazi i u obliku Eat, drink, and be merry, for tomorrow me diet i taj mi je više nego blizak. Poreklo je biblijsko, u pitanju je miks dve biblijske sentence, a nešto slično može se naći i u Hamletu. Do mene je došla preko Dejne Skali, ima ta scena u šestoj sezoni (epizoda 19, Unnatural) kad se ona i Molder nadmudruju frazama. ❤

I ima ih još, gomila. Stvarno volim citate, volim da ih prepisujem, nosim sa sobom, čuvam po novčanicima, sveskama, knjigama, fotoalbumima. 🙂

Zato podelite sa mnom svoje omiljene citate! 🙂

8 thoughts on “Blog izazov, dan četvrti

  1. blake ❤
    "I wouldn't want to disappoint you by not disappointing you." (Fox Mulder)
    “I always have a problem liking things I'm told I should like.” (Karl Pilkington)
    "My philosophy is: It's none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier." (Anthony Hopkins)
    "The power of accurate observation is often called cynicism by those who have not got it." (George Bernard Shaw)
    "With enough courage, you can do without a reputation." (Rhett Butler)
    "All great truths begin as blasphemies." (George Bernard Shaw)
    "I wish I could trade my heart for another liver so I could drink more and care less." (Tina Fey)

    Liked by 1 person

  2. “The third-rate mind is only happy when it is thinking with the majority. The second-rate mind is only happy when it is thinking with the minority. The first-rate mind is only happy when it is thinking”
    A. A. Milne
    + većina citata iz Winnie-the-Pooha 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

