Blog izazov, dan drugi

Knjiga koja je najviše uticala na mene

Malo sam se pribojavala ovog pitanja. Nekako verujem da svaka knjiga koju pročitam utiče na mene u ovom trenutku, ali i na neku buduću mene. Ali kad malo bolje razmislim, bilo je i onih, nazovimo ih, sudbinskih.

Negde na pola priče o sudbinskim knjigama, setih se da sam već jednom pisala na tu temu, tako da sam odlučila da se ne ponavljam nego da vam ostavim da sami pročitate. Ako vas zanima, naravno:  klik

Čitamo se sutra! 🙂

4 thoughts on “Blog izazov, dan drugi

  1. Baka ti je zakon 🙂
    Ja sam Sate prvo pogledala u kinu, i sjeli su mi.
    Onda sam krenula na knjige..meni je Virginia onaj tip autora koji nekom sjednu, a nekome ne.
    Njena biografija me se dojmila.

    Like

Leave a Reply

