Blog izazov

Videla sam ovaj izazov na blogu Moji mali svetovi i baš mi se dopala ideja. Dopala mi se jer stvarno volim leksikone, a ovaj izazov deluje baš kao jedan veliki online leksikon, ali glavni razlog moje odluke da ovo uradim jeste stvaranje navike da redovno pišem.

Jer ja stvarno volim svoj blog, a zanemarujem ga. Pročitala sam negde da za stvaranje navike treba ravno 21 dan. Isprobala sam sa vodom, trudila sam se da pijem više od pola litre vode dnevno 21 dan i recimo da sam se navikla. E sada ću to isto da isprobam sa blogom. Ako uspe jeeej, ako ne uspe:

… nek i nas, i pesme, i Itaku, i sve,
đavo nosi.

Malo dramatizujem sad, al’ nešto sam se bavila Crnjanskim poslednjih nekoliko dana, pa mi je ostalo u sećanju.

Nego da se mi vratimo na stvar: mesec dana, svakodnevni postovi o meni. Spremite se. Počinjemo.

Skorašnja fotografija i 7 činjenica o meni

  1. Moj najveći guilty pleasure jeste gledanje Keeping up with the Kardashians. Team Koko, ako nekoga zanima. 🙂
  2. Pobegla sam od patrijarha pre neki dan.
  3. Kada sam na dijeti, kao sad npr., kupujem eurokrem samo da bih mogla da uživam u njegovom mirisu.
  4. Trenutno u telefonu nemam nijednu jedinu pesmu muškog izvođača, ne znam kako se to potrefilo al eto.
  5. Verovala sam da sam operisana od ljubomore, al sam ove godine shvatila da nisam i užasno se osećam zbog toga.
  6. Pre nedelju dana sam prvi put samostalno ispeglala šiške i to uz pomoć tutorijala na youtube-u. :detedebil
  7. Živo me zanima zašto Ceca nije bila na Severininoj svadbi.

 

11235048_995408597172798_2064990804887583633_n
Ovo smo moja kumica i ja, skajpujemo sa mojom sestrom u belom svetu i pravimo listu šta sve treba da nam donese: jednorog sa krilima koji može da leti, Pepa, Maša i meda, etc, etc.

 

12 thoughts on “Blog izazov

  1. Mislim da je ovo dobra ideja, sama sam zapustila blog u poslednje vreme (ne svojom voljom), moža bi bilo bolje piskarati nešto redovno, makar i malo, nego biti kampanjac 🙂 Stvarno, zašto Ceca nije bila na svadbi?? :-DDD

    Like

    • Jao, ja bih jako volela da se odlučiš na ovaj izazov, znam da bi tekstići bili interesantni i baš bih volela da te preko njih ,,upoznam”. 🙂
      Hhahh, čula sam da je bila zabranjena, ali ne znam zašto i to me ubija!!! 😀 :*

      Like

  2. Jaoo obožavala sam leksikone, a mislim da ću i ovaj izazov! 😀 Zbog Sevke sam sad istuširala laptop s čajem, baš ti hvala! Doduše, nije da mu je prvi put 😀

    Like

  3. Odličan mi je ovaj izazov, dođe mi kao adventski kalendar kojega ove godine nisam kupila. Jer dijeta je moje srednje ime i ja istu stvar radim sa hranom XD

    Like

Leave a Reply

