Book lovers’s tag

Da, ja volim da odgovaram na ove tagove. Čuj, volim! Obožavam!

Naročito su mi dragi ovi vezani za knjige i čitanje. Mislila sam da se u blogosferi vrte samo tagovi vezani za kozmetiku i modu, ali vidim da se nađe i poneki o drugim aktivnostima koje život čine zabavnijim i lepšim.

Ovaj tag sam pronašla na blogu Books and Lillies, tu je i link da možete da pročitate kako je Aleksandra odgovorila.

Krećemo!

  • Imaš li određeno mesto za čitanje?

Krevet. Kako u našoj kući nema fotelja, a stolice su se pokazale kao jako neudobne, tako da ja svu svoju literaturu čitam na krevetu.

  • Koristiš li obeleživače stranica (bukmarkere) ili ubaciš bilo koji papirić? 

I jedno i drugo. Nekad mi se desi da knjigu počnem da čitam odmah nakon izlaska iz knjižare ili biblioteke, pa u nedostatku bookmarkera stavim prvi papirić koji nađem. Inače obožavam bookmarkere, nema veće sreće nego kad mi neko pokloni bookmarker. Ok, sreća je veća kad uz bookmarker dobijem i knjigu.

  • Da li možeš bilo gde da prekineš čitanje ili moraš da dovršiš započeto poglavlje?

Moram da dovršim započeto poglavlje. I to mi je neka opsesija, dešavalo se par puta da ne izađem iz busa jer nisam završila poglavlje. (ovde zamislite da se u pozadini čuje muzička tema iz Zone sumraka)

  • Da li jedeš ili piješ dok čitaš?

Oooo, da. I jedem i pijem. I pazim da se na knjigama ne vidi šta sam jela i pila, za sada u tome uspevam.

  • Da li su ti uključeni muzika ili TV dok čitaš?

Muzika jeste, uvek. TV nemam u svojoj sobi, ali mi ne bi smetao ni da je uključen. Dok sam odrastala, nas četvoro je živelo u jednoj sobi i naravno da život nije mogao da stane dok ja ne završim učenje, tako da sam vrlo brzo naučila da se isključim pa mi buka ne smeta uopšte. Naprotiv, onog trenutka kad postanem svesna muzike ili bilo kog drugog izvora zvuka, tada znam da mi je koncetracija popustila i da je vreme za odmor.

  • Čitaš li jednu po jednu kjnigu ili započneš više njih istovremeno?

Uvek čitam više knjiga paralelno. To sam radila i kao klinka, a kada sam počela studije književnosti pokazalo se kao dobra stvar.

  • Da li više voliš da čitaš kod kuće ili negde drugde?

Najviše volim da čitam kod kuće, ali čitam i po prevozu, u čekaonicama, redovima u pošti… Jedino nisam fan čitanja po parkovima, neudobne su mi klupe, a i ne volim da sedim na travi.

  • Čitaš li u sebi ili naglas?

Čitam u sebi.

  • Čitaš li po redu ili preskačeš stranice? 

Čitam po redu. Koja je svrha preskakanja stranica? Mada, moram da kažem da sam u gimnaziji prepolovila Anu Karenjinu, pa sam prvo čitala priču o Ani i Vronskom, a onda o Kiti i Ljevinu. Što se nije baš pokazalo korisnim, al eto, mladost ludost…

  • Savijaš li knjigu ili je čuvaš kao da je nova?

Paaaaa, trudim se da je čuvam, ali nekad prosto moraš onako da je prelomiš. U suprotnom se sama zatvara i to me izluđuje. U moju odbranu, reći ću da mrzim ljude koji prave uši na stranicama da bi znali gde su stali sa čitanjem i uvek ispravljam te ćoškove.

  • Pišeš li u svojim knjigama?

Nikad ne ostavljam komentare, ali rado podvlačim grafitnom olovkom i ostavljam male znake uzvika pored rečenica koje me onako pogode.

Gotovo! Kratko ali slatko. 🙂 E sad, ja neću tagovati ljude, ali vi se osećajte slobodnim da preuzmete tag. Živo me zanimaju vaše čitalačke navike! 🙂

Do sledećeg čitanja izbegavajte Sunce od 11 do 17, jedite laganu hranu i pijte dosta tečnosti!

6 thoughts on “Book lovers’s tag

  1. Odlican je tag, a jos lepsi odgovori!! Mozda pred kraj dana/nedelje uzmem da ga i ja odradim, lepo tako malo sredis mislis struktuirano a i da svasta nesto ti padne na pamet. U svakom slucaju, bas sam uzivala citajuci!!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

