Đa ovo, đa ono

ili

Izvor

Dakle, nominovaše i mene.

Blogerski je svet preplavljen postovima koji odgovaraju na ovaj izazov i moram da kažem da sam se nadala da me niko neće nominovati. Nisam ja nešto upućena u kozmetiku, šminku, modu i sve te stvarčice (morala sam danas da se raspitujem kada se i kako koristi bronzer, onda šta dalje da vam kažem), mada sa uživanjem pratim i čitam vas koji ste u sve te stvari upućeni. Što se kaže: otvorili ste mi nove svetove svojim recenzijama.
Nominacija je stigla iz Zemlje čuda, Liza je odgovarala na izazov i ja se nađoh među onima koje je ona odabrala. 
I evo kako izgleda moja Đa ovo, đa ono lista
Make up
  • Rumenilo ili bronzer

Rumenilo. Ono prirodno, koje te odaje kad negiraš zaljubljenost.
  • Sjaj ili karmin

Crveni karmin dok se ne islikamo, a onda labello. Jer niko ne ljubi bolje.
  • Ajlajner ili maskara

Nikad nisam koristila ajlajner, dakle maskara. Ako laže srce, nikad neće oko, maskaraaaaaa.
  • Puder ili korektor

BB krema.
  • Četkice ili aplikatori

Prsti, toalet papir i štapići za uši. Neviđeno rade posao.
Nokti
  • OPI ili China glaze

Paaaa, OPI još nisam ljudski isprobala, a China me malo razočarala, tako da je moj izbor Flormar. Specijalno nijanse  Stylish Roses i Morello Cherry, njih uvek imam u rezervi.
  • Dugi ili kratki

Volim kada vidim lepe, prirodne, negovane duge nokte, ali moji su uvek kratki.
  • Akrilni ili prirodni

Ol natural.
  • Svetli ili tamni

Tamni i crveni u svim nijansama. 😀 Inače sam u konstantom tripu da mi od svetlih lakova ruke izgledaju prljavo. Tururururu
  • Cvetići ili bez cvetića

Cvetići su za bašte i saksije, dakle bez.


Telo (vreteno)
  • Parfem ili splash

Parfem. Jednog dana, kada budem bezobrazno bogata i dokona, kupovaću sebi po jedan parfem svakog petka, čisto jer sam pregurala još jednu (ne)radnu nedelju.
  • Losion ili puter za telo

I jedno i drugo. Ne u isto vreme, naravno.
  • Gel za tuširanje ili sapun

Gel.
  • Lush ili neki drugi brend

Bilo koji drugi brend.

Moda
  • Farmerke ili trenerke

Farmerke. Moja druga koža.
  • Dugi ili kratki rukavi

Dugi.
  • Haljine ili suknje

Farmerke.
  • Pruge ili karirano

Mornarske pruge i Burberry šara kada je karirano u pitanju. Ne u isto vreme, naravno.
  • Papuče ili sandale

Japanke.
  • Marame ili kape

Ešarpe.
  • Studs or dangly earrings

Češće nosim ove kao pribadače, ali radije kupujem viseće. Nema smisla, znam.
  • Ogrlice ili narukvice

Prstenje.
  • Štikle ili ravna obuća

Ravno, ravno, samo nek je ravno.
  • Kaubojke ili jahaće čizme

Meni je ovo pitanje izazvalo niz perverznih slika u glavi i za njih krivim direktno onaj treš od 50 nijansi.
Biram martinke.

  • Jakne ili dukserice 

Prevelike, pretople, preudobne dukserice sa kapuljačom u kojima izgledam ko međed. 😀



Kosa
  • Lokne ili ravno

Ravno. Moje lokne počivaju u miru.
  • Punđa ili rep

Kad mi je kosa uredno isfenirana, onda rep. Ostalim danima pravim one čupave punđe.
  • Lak ili gel

Hejt i za lak i za gel.
  • Duga ili kratka kosa

Kosa srednje dužine.
  • Svetla ili tamna

Tamna.
  • Šiške na stranu ili prave šiške

I jedne i druge.

Random
  • Kiša ili sunce

Kada pada kiša, onda više volim sunce i obrnuto.
  • Leto ili zima

Leto.
  • Jesen ili proleće

I jesen i proleće.
  • Čokolada ili vanila

Čokolada. Mnogo, mnogo, mnogo čokolade.
Gotovo. 😀

Odlučila sam da ne nominujem nikoga pošto je većina odgovorila na izazov. Ako vi niste, a želite da javnost sazna vaše izbore, smatrajte da sam vas ja nominovala i zaigrajte ovo ili ono. J

18 thoughts on “Đa ovo, đa ono

  1. Ahahahahahahaha za telo vreteno, međeda, minđuše i čizme 😀 Tvoja ludost je dobrano uzela maha, ljubio te Erazmo, a bome i Rable 😀 Ja imam iste jahaće asocijacije, tako da nije u pitanju nijedna od nijansi, već nečista krv, nije voda 😛

    Like

  2. Čim sam videla naslov znala sam da će biti dobro, ali morala sam da odem da prvo napišem i objavim svoje pa tek onda da pročitam tvoje. Znala sam da će mi se svideti tvoje, pa će mi moje biti bla 😀 go figure!

    Like

  3. Nemoj da kupuješ po jedan parfem svake nedelje ni kad budeš bogata 🙂 ja sam godinama imala uvek jedan, pa mislila isto kako bi bilo divno imati para i mogućnost izbora, i onda sam na povratku iz Kine, pošto mi je para ostalo, u duty free-ju kupila tri, a već sam imala jedan… Muka živa posle koji staviti. 🙂

    Like

Leave a Reply

