Rođendan

Pre nego što započenem ovaj post posvećen najlepšem danu u godini, moram da vam se pohvalim. Naime, družina sa E-novina se u dva svoja članka, a treći je, čini se u planu, osvrnula na akciju U lice cenzuri, koja je sprovedena 24. maja ove godine. U svojim tekstovima, vatreni obožavaoci lika i dela Gospodara Vučića bavili su se analizom tekstova, a preko njih i analizom autora, blogova sa spiska, te su odlučili da pljucnu po pojedincima valjda da im uzvrate što su se oni drznuli da pljucnu na Velikog Vođu. E jedan od izabranih blogova je bio i moj. Evo šta gospoda o meni kažu:

Kako su to ljudi koji su već za poeziju Milene Marković rekli da je to Poezija koja je pojela govno, ja moram da iskoristim ovu priliku da im se zahvalim na besplatnoj reklami i da im kažem da sam jako ponosna što su se uopšte pozabavili mojim smor blogom. Živi bili.

Dakle, danas je moj rođendan.

Obično ga slavim mesec dana, od 24. maja pa do 24. juna svaki dan pevam rođendansku pesmicu i podsećam raju da spremi darove, jer praznik je praznik. 🙂
Ove godine uopšte nisam pevala. Ni podsećala. I htela sam samo da prespavam ovaj dan. Ipak, bolje što nisam. Desila se divna stvar.

Znajući koliko volim Biljanu Srbljanović, moja sestra se upustila u operaciju pod nazivom Potpisan Grob. Stupila je u kontakt sa Biljanom i dogovori su počeli. Biljana je uredno javljala svaku promenu u svom rasporedu, njih dve su danima pravile planove i smišljale susrete, tražile načine da se prilagode jedna drugoj. I na kraju, akcija je rezultirala jednim divnim razgovorom, i naravno, potpisanim primerkom drame Mali mi je ovaj grob. 🙂

Najdivniji rođendan ikad. 🙂

14 thoughts on “Rođendan

  1. sad mi je bas zao sto nisam videla post ranije, da na vreme kazem SRECAN RODJENDAN! 🙂
    a sto se tice onih gore, ako je bar jedna normalna osoba naisla na ovaj blog preko njih, samo ti si u plusu. oni su, u svakom slucaju, po 'difoltu' u velikom minusu…
    a poklon je jos jedan dokaz koliko se kul, jer je neko imao potrebu da se toliko potrudi za fenomenalan poklon 🙂

    Like

Leave a Reply

