Šta reći o sreći?

Uf…
Prošao je prvi mesec mog učešća u izazovu 100 dana sreće. Proleteše dani. Evo kako sam se provela na prvoj etapi moje potrage za srećom.
Svaki je početak težak, pa takav beše i početak ovog projekta. 
Dan prvi.
Vidite na šta mislim kad kažem da je početak bio težak?
Onda sam počela da paničim. Kako do vraga da uslikam sreću?! Ajd ok, nekad slika nije ni bila potrebna kao onomad, beše to dan treći kad sam dobila platu, ili dan dvanaesti kada me je devojčica sa kojom radim književnost potpuno oduševila svojim viđenjem žena u epskoj poeziji. Malo je reći da sam pala na dupe (oprostite na izrazu) kada je nezainteresovano devojče počelo vatreno da priča o tome kako je Anđelija veći junak i od Dmitra i od Bogdana Jakšića. O tome je posle pisala na pismenom i da, dobila je čistu peticu. 
A bilo je i dana kad mi je sreća nekako izmicala. Pa legnem tako ja u sitne sate i mislim se da li je moguće da sam ja toliiiiiiki maler da me srećni trenutak tako zaobilazi. Osećala sam se kao Šiško Menčetić, sva u pelinu i čemeru.
I onda su se desile poplave. Prvo sam bila tužna i zabrinuta. Onda sam bila besna. Pa razočarana. 
A onda shvatam koliko samo razloga imam da budem srećna (kliše alert!):  
  • Sreća su Pajalica i Đura.
  • Sreća su moji prijatelji.
  • Sreća je su narandžaste plastične naočare iz Amsterdama.
  • Sreća je mejl u čijem subjektu stoji: Dolazim u četvrtak.
  • Sreća su blog i svi divni ljudi koje preko preko bloga upoznaš.
  • Sreća je svaki novi dan. Zaista jeste.   

                                                        *                   *                  * 

Izgurasmo, izdurasmo,

Izgrcasmo, iskičmasmo,

Svakom obraz osvetlasmo,

Sve od sebe, sobom dasmo,


Ograjšima oblistasmo,

Odagnasmo, ogrejasmo,

Kao sunce prosijasmo,

Odolesmo, otrajasmo.

Stanislav Vinaver
8 thoughts on “Šta reći o sreći?

  1. Mora da misliš na onaj moj mejl od prošle nedelje kad se nađosmo na fakultetu u četvrtak? 😛 Da, i mene je to iskustvo ispunilo neverovatnom srećom 😉 😛 Mislim da se uz ovaj tvoj post idealno uklapa pesma “Grad” od Tapa 😉 Pa kaže: …Lep dan danas bio je u Beogradu (sunce se polako ali sigurno probija do nas), svoj stan danas imam u Beogradu (pa dobro, bar sam podstanar kod roditelja, a ne nekog drugog :P), U2 danas sviraju u Beogradu i ona (ili on) opet je tu u Beogradu i u mislima srušili smo ogradu…;) I tako dalje…;) Misliš da su Tapovci čitali “Lament nad Beogradom”? :PpP

    Like

Leave a Reply

