Post kao rezultat dosade

Ne znam da li vam je poznat onaj osećaj kad imate tri tone obaveza, a vama se ne radi ništa, baš ništa pod ovom kapom nebeskom. Ovaj utorak mi je takav: čekaju me tri rada, četiri lektire i nemam pojma koliko teorijskih knjiga, plus sam danas u biblioteci našla knjigu Alis Monro. I umesto da radim nešto korisno, ja sam period od 16h pa evo do sada provela buljeći u ekran mog malog kompjutera, od milošte zvanog Fudži.
Malo na Fejsu, malo kopajući po svojoj memoriji, vidim da imam milion slika svojih patika. Skontam da sam opsednuta. Noge ovde, noge tamo, samo moje noge, noge mojih drugarica uz moje.
Pratim definiciju selfija koju sam našla u Oksfordskom rečniku[1]i kontam da onda snimanje nogu mora da se zove legfie.
Elem, jasno vam je. Slede fotke mojih nogu. Slobodno prekinite s čitanjem, mada su moje patike (a na svakoj su slici) zaslužile da vidite gde su bile i šta su radile.

Rani radovi: 
Fotkano u galeriji Progres, maj mesec, 2010.

Noć Muzeja, maj mesec, 2011.
Studentski park, april, 2012.

E onda sam dobila svoje najdraže konversice… 
Filološki, jun 2013. 
Nadžak dete i ja, Kičevska, jul 2013.

Beer fest i prašina

Minhen, oktobar 2013.
Najdraži legfie ikad.

Na praksi… Mart, 2014.

       

Višegrad, april 2014.

Kraj! 🙂

Hvala što ste došli do kraja. 🙂 
Da, imam ja i druge patike, imam i čizme i baletanke. Imam i japanke. Nemam nijedne sa potpeticom iliti štiklom. Ali vooooolim svoje konversice. Onako iz sveg srca. 🙂 

[1] selfie
Line breaks: selfie
Pronunciation: /ˈsɛlfi    /
(also selfy)
NOUN (plural selfies)
• informal
A photograph that one has taken of oneself, typically one taken with a smartphone or webcam and uploaded to a social media website:
occasional selfies are acceptable, but posting a new picture of yourself every day isn’t necessary.
27 thoughts on “Post kao rezultat dosade

  1. O da, itekako mi poznat osećaj. :/ Moram da priznam da me tvoj čudni poriv za slikanjem nogu koji nikad nisam razumela, mada ga prihvatam, čak se i moje noge ponekad nađu tu negde, baš baš nasmejao i oraspoložio. Divna i vesela kolekcija fotografija! 🙂

    Like

  2. Ahhhahah, pa okupljanje nije okupljanje ako bar jednom ne slikamo nogice. 🙂
    Htela sam da metnem i onu našu iz Parobroda, ali su mi patike na toj slici mokre pa izgledaju prljavije nego što zapravo jesu. 😀
    Fala ti na komentaru, lepo je kad čovek vidi da njegov debilizam vraća ljudima osmeh na lice. 🙂

    Like

  3. Ispalo je kao da i ti i ja imamo samo po jedan par patika…:P Sreća te su kombinacija crvene i plave boje, da su “crveno i crno”, ljudi bi svašta pomislili 😛 Baš mi se sviđaju slike 😉 <3
    Ps:komentar je bio isti i prvi put, samo je bio polupismeno napisan, vidiš koliko je sati 😛

    Like

  4. April je mesec odlaganja, a u kombinaciji sa utorkom ima pogubne posledice po produktivnost. Ja sam upravo prebrojao deset stavki u folderu “Radno” na kompjuteru u firmi, a umesto da to rešavam i ja sam juče izblejao desetak sati na netu. A čak ni nemam Facebook. 😀

    Like

  5. hahahaaha vrh su patike! 😀
    ma obično su utorci dosadni, ouni obaveza i sl… i najčešće sve zajebem i ili ne radim ništa ili radim nešto skroz nebitno! 😀

    Like

  6. April je definitivno mesec odlaganja, ali i izbegavanja svega ozbiljnog. 🙂
    Kako to misliš: nemaš Fejs?! Pa to je kao da ne postojiš?!?! 😀
    Šalim se, svaka čast na tome; ja sam dugo odolevala, ali eto, karakter 0. 🙂

    Like

  7. Ovaj utorak je bio najgori dan ubedljivo! Mozda zato sto je ponedeljak bio ustvari kao nedelja, pa je onda utorak postao odjednom ponedeljak :)) patike su vrhhh!!

    Like

  8. Recimo onda da ne postojim. 😀 Zapravo, imao sam Fejs jedno vreme, ali sam ga srećno obrisao bez trajnih posledica, da te ne gnjavim celom pričom. 🙂
    A što se tiče izbegavanja svega ozbiljnog, ja to računam u “način savladavanja litica”. Za mene lično, umetnost življenja znači uspešno izbegavati sve ozbiljno, ali ipak umeti da se nosiš s ozbiljnim kad postane neizbežno. 😉

    Like

  9. Aahahahahhaha, nikad nije kasno da nas uramiš 😛 za to ne moraš da budeš jaka, ne treba ti brdo paaaaaaraaaaaaaaa, trmtrmtrmc! 😛 Ma kakva sintaksa, ne spavam zato što ne mogu da spavam, već mesec dana neće san na oči pre zore…:O Mada je i Blaža uporan da budem njegova uzdanica. 😛

    Like

  10. Legfie haha :)))
    A cuj, ne posjedujem niti jedne stiklice – imam nesto sto spada u kategoriju kitten heel ali ionako ih nikada ne nosim. Jedino sam se pronasla u gleznjaricama na nisku platformu u kojima sam provela cijelu jesen, zimu a bome kako se cini i dobar dio proljeca cu. Tene su obuca mog djetinjstva uz farmerice i majicu kratkih rukava. Mogu ti reci da sam tada bila najsretnija. Otkako spoznah druge kategorije, pocela me konstantno glava boliti :)))

    Like

Leave a Reply

