I’m in the mood to dissolve into the sky…

Jednog jutra, Vidržinija Vulf je obukla mantil i otišla do reke. Usput je u džepove kaputa stavljala kamenje. U međuvremenu, njen suprug Leonard vratio se iz štamparije koja je bila u sklopu njihove kuće. Kada je kuvarica rekla da gospođa nije u kući, Leonard je znao. Odmah je znao. Onda je na kaminu video kovertu sa svojim imenom. 

Najdraži, uverena sam da ponovo gubim razum. Osećam da ne možemo da prođemo kroz još jedan od ovih strašnih perioda. Ovog puta se neću oporaviti. Počinjem da čujem glasove i ne mogu da se koncentrišem. Zato ću uraditi ono što deluje kao najbolja stvar koja može da se uradi. Ti si mi pružio najveću moguću sreću. Ti si u svakom pogledu bio sve što neko može da bude. Ne verujem da je dvoje ljudi moglo da bude srećnije, sve dok se nije pojavila ova užasna bolest. Ne mogu više da se borim s tim, znam da ti uništavam život, mada bi bez mene mogao da radiš. I znam da hoćeš. Vidiš da ne mogu čak ni ovo da napišem kako treba. Ne mogu da čitam. Ono što želim da kažem je da svu sreću mog života dugujem tebi. Bio si beskrajno strpljiv sa mnom i neverovatno dobar. Želim to da kažem – a svi to znaju. Da je iko mogao da me spase, to bi bio ti. Sve je isparilo iz mene sem uverenosti u tvoju dobrotu. Ne mogu i dalje da nastavim da ti kvarim život. Mislim da dvoje ljudi nije moglo biti srećnije nego što smo mi bili.

Telo Virdžinije Vulf pronašli su 21 dan kasnije. 






Virdžinija Vulf
24. I 1882. – 28. III 1941.

2 thoughts on “I’m in the mood to dissolve into the sky…

Leave a Reply

