Važna je pažnja

Sećanje:
Učenici mlađih razreda osnovne škole blenu u zelenu tablu na kojoj je velikim slovima napisano: 

DANAS JE DAN ŽENA
(pismena vežba) 

Učiteljica za katedrom neverovatnom brzinom otvara gomilu poklona, razdvajajući ih na dve gomile, verovatno prema vrednosti. Meni je uvek pažnja bila usmerena na nju, na njeno lice dok gleda šta joj je koje dete donelo (ja sam joj samo jednom donela poklon i to saksiju muškatli koju sam maznula od komšinice). I nikad nisam pisala ovaj idiotski sastav.
Dvadesetak godina kasnije:
Moja sestra i ja smo imale tu neku kretensku foru da pred Dan zaljubljenih i Osmi mart kukamo kako nama tada niko ne kupuje poklone, jer smo, avaj, dame bez čoveka. Da bi nas ućutkala, mama je počela da nam kupuje gluposti i za ta dva praznika, pa bismo tako dobile po Volim te čokoladu u februaru, a u martu bi nas sačekalo nešto konkretno u vidu dezodoransa ili laka za nokte.
Ustajem ja tako jutros (ok, u podne) i onako neumivena i raščupana upadam poput uskoka u dnevnu sobu da vidim šta sam to dobila ove godine. Na stolu kesica, šarena, vidi se da je poklon jedva u nju stao. Ohohoh, mislim se ja, pa neko se baš potrudio. Počnem da vadim i evo šta se u kesi nalazilo:
  • Ferrero Rocher kuglice. 

Sreća sreća radost. 

  •  Siva marama sa rozikastim detaljima.

Ok, nije nešto što bih ja izabrala, ali bar nije tigrasta. Da, moja mama voli te životinjske šare. Ne znam zašto. 
  • Krema protiv bora. 

?!!??!!?!?!!?!?!!?!?!!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!??!!  


  • Čestitka: Sine, srećan ti praznik. Voli te majka. Maži kremu redovno.

Krema protiv bora?!?!!??! Stvarno??!?!?!?!
Pa meni je pre neki dan žena u Maksiju na kasi tražila ličnu kartu jer ne može, kaže, da prodaje pivo maloletnicima.
Pa ja imam samo bore smejalice na koje sam veoma, veoma ponosna.
Avaj!
Hvala ti, mama. 
Karanfil bi bio dovoljan. 

12 thoughts on “Važna je pažnja

  1. Niko nas nikada neće voleti kao što nas majka voli. Niko!
    ja sam dosta starija, a mi smo znali šta je drugarstvo i isticali smo se ponašanjem i učenjem, nikakv poklon učiteljici nije moga da popravi loš utisak. Zato smo mi skupljali po simboličnu sumu, i skupi se dovoljno za lep poklon od celog odeljenja.
    Sa kremom protiv bora treba krenuti na vreme, ali možda je ipak rano za tebe, kažu posle tridesete….

    Like

Leave a Reply

