Moji prijatelji, moje ljubavi*

Mrzim Dan zaljubljenih.
U mom svetu je taj praznik izmišljen samo da bi se naivnim osobama uzimao novac.
Srca od pur pene? Šolje i snežne kugle sa zajedničim slikama? Wtf?! Šta sa tim kad raskinete?!
Od momenta kad se javila prva pomisao o nastanku ovog bloga, jasno je bilo da će ovaj dan biti rezervisan za neki uber (očito je to hit izraz sada) hejterski post o tome kako ljubav treba slaviti svakog dana bla bla bla bla. Ali sa nastajanjem teksta, nastala je i misao o tome da ja zapravo retko kad nekome kažem da ga volim. A stvarno dosta ljudi volim. Onako umrla-bih-za-tebe volim. I pošto ne mogu da im kažem, jer reči odbijaju da izađu, odlučila sam da im napišem.
Pa da počnemo:
Volim Pajalicu iz dva razloga: sestra mi je pa se mora, a drugo niko me drugi ne grli onako da puknu kosti.
Volim Džidžu jer zna kako da izađe na kraj sa mojim ludilom.
Volim Maruškicu jer me je učinila najponosnijom osobom na svetu kada me je odabrala da budem duhovni roditelj  njenoj ćerkici. Volela sam je i pre toga, ali od tada je volim posebno.
Volim Twinsa jer ima najveće srce na svetu.
Volim Lazu Gmazu jer me gura napred, čak i kada to ne izgleda tako.
Volim Roksi jer je učinila da Čerivil postane moja druga kuća.
Volim Cara Mrazomora, SaVesnu i Pilence/Kokuza jer su, najpre moj studentski, a onda i ovaj normalni život učinile lakšim i lepšim.
Volim još masu ljudi, ali ovo su moji stubovi. Moji ljudi, kako bi to Kristina Jang rekla.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, volim i vas koji ovo čitate i zahvalna sam vam na vremenu koje odvajate da biste čitali moja spisanija.


*Naslov je smislio divni Mark Levi, ako već niste, pročitajte roman pod tim nazivom.
10 thoughts on “Moji prijatelji, moje ljubavi*

  1. Neke ljubavi se podrazumevaju, pa se skoro nikad ni ne govore. Meni je tata prvi put rekao da me voli kad sam odlazila od kuce. Ne znam dal' sam vise plakala sto idem ili sto mi je rekao. 🙂 Za Dan Zaljubljenih se slazem sa tobom, mislim da je opasna glupost.P.S. Sta znaci uber? 🙂 Super post!

    Like

  2. Drago mi je sto ovo ipak nije bio uber hejterski post, jerse Dan zaljubljenih moze shvatiti svakojako, i ne mora biti usmeren samo ka partneru, ili iskljucivo uvidu srculenca i cveca 🙂 … I tako je nastao jedan od lepsih i iskrenijih Valentines postova!

    Like

  3. Mislim da mi je problem da ljudima kažem da ih volim baš zbog toga što mislim da je to podrazumevano, ali mi često prigovaraju da je poželjno da im ponekad to i kažem. 🙂
    Drago mi je da ti se post svideo. Reč uber bi označavala nešto više od super, bar je u tom kontekstu koristi današnja
    mladež. 🙂

    Like

  4. Mislim da je moje 'hejtovanje' ovog praznika upravo i leži u tom potenciranju na ljubav usmerenu ka partneru. Ovo je prvi put da sam promislila o tome da se može slaviti i ljubav prema prijateljima. 🙂 Drago mi je da ti se dopao post. 🙂

    Like

  5. I mi volimo našu bezimenu komentatorku puuuuuuno ❤ Nego, ne mešaj dražesne kugle sa snegom među ovu ostalu licidersku i pur buraniju 😛 Uber, a? Nisam znala da je mladež počela da koristi nemački sleng, ali neka, malo da promenimo, nisu ni Ameri više što su bili 🙂

    Like

Leave a Reply

