Oooops, they did it again!

Nominovaše me još jednom!
Ovaj put me je nominovala Bitchy. Čudnim putevima blogerskim sam saznala za njen blog, naravno da me je privukao naziv Bitchy Dust i svaki put kad vidim novi post viknem: She’s baaaaack! Obožavam njeno bičingovanje, ono mi je jedna od omiljenih stvari na netu. 🙂 


Da ne davim previše, krasna pitanja je postavila, evo mojih odgovora.

1.       Najfuj narodni lijek za koji ste čuli!
Definitivno i bez razmišljanja: kad se isečeš ili zgaziš na ježa, najlakše je dezinfikovati ranu i povaditi bodlje ako ti se neko popiški na ranu! Nema šanse da će se neko popiškiti na mene, pa taman umrla od sepse. Toliko.

2.       Čime su vas hranili kad ste bili mali, a da ste to mrzili jesti?
Spanaćem. Bljak. I dalje ga mrzim. Naročito kad odozgo stave jaje na oko. Bljak još jednom. 

3.       Što vas odbija kod ljudi?
Smrad. Razumem da je kriza i da se novac preusmerava sa kozmetike na hranu, ali braćo i sestre, sapun košta manje od jedne kutije cigara. A ako već trošite sat vremena na odabir garderobe, možete da izdvojite i petnaest minuta za tuširanje. Ako ne zbog sebe, onda zbog okoline. 

4.       Što vas privlači kod ljudi?
Osmeh. Volim nasmejane ljude. 

5.       Bojite li se koje životinje?
Bojim se zmija i krokodila. Bojim ih se do te mere da ih preskačem u zoo vrtu. 

6.       Mislite li da vam odgovara vaše ime, i koje bi ime meni odgovaralo?
Mislim da su me roditelji prokleli imenom, dali su mi ime po babi i ja sam stvarno kao neka baba. Kad god odem sa drugaricama u šoping, obavezno se moj izbori nazivaju bapskim, u najmanju ruku tetkastim.  Avaj! Uz tebe mi nekako ide ime Vedrana… 😀 

7.       Da ste mitsko biće, što biste bili?
Bila bih ili neki raspevani vilenjak ili Obični velški zeleni zmaj. Nemam pojma kakav je to zmaj, spominje ga Hagrid. Eeee, kad smo već kod dogodovština mladog gospodina Potera, moram da naglasim da je Dobi poprilčno cool, tako da eto, ako on spada u mitska bića, ja bih svakako bila Dobi. (btw, jel vam liči malo Dobi na Putina?) 

8.       Dovršite rečenicu: Za mene je pakao da me zavežu za stolac i puštaju glazbu…
Šemse Suljaković i Džastina Bibera. Ubistveni su mi oboje. 

9.       Čemu ljudi posvećuju previše pažnje, a nebitno je?
Garderobi. Zar je stvarno toliko bitno da li je kaiš uparen sa cipelama ili da li je torba uparena sa šnalom? Apelujem na ljude da rade malo i na svom opštem obrazovanju, ne samo modnom! 

10.   Što vas u sekundi izbaci iz takta i pretvori u bijesnu zvijer?
Neljubazni šalterski radnici, nadrkane prodavačice i isfrustrirane bibliotekarke. 

11.   Što je prvo na vašoj bucket listi?
Nemam bucket listu. Nisam čak ni film odgledala. Eto, neka bude: Odgledati The Bucket List.  

E sad, kako je meni ovo druga nominacija (da, malo se hvalim, ali samo malo) u kratkom vremenskom roku, odlučila sam da ne nominujem ljude, ali ću napisati jedanaest stvari o sebi, pošto vidim da se i to radi, a u prošlom postu to nisam uradila.
Ovako:
·         Svaki put kad stavljam ispred psa činijicu sa hranom, ja mu kažem Prijatno.
·         Počnem da plačem čim čujem zvuk klavira.
·         Obožavam bookmarkere, a najdraži su mi oni koje pronalaziim u knjigama iz biblioteka.
·         Ako mi pozajmite hemijsku olovku, velika je verovatnoća da je nećete dobiti natrag.
·         Spavam u čarapama i leti i zimi.
·         Često lutam Beogradom onako bez cilja, fotkam grad, ali redovno brišem slike na putu do kuće.
·         Kad nemam pametnija posla stavim sluške u uši, pustim muziku i zamišljam da učestvujem u Prvom glasu Srbije, X faktoru ili Eurosongu. Uvek pobedim.
·         Pročitala sam knjigu Nives Celzijus, Pavićev Hazarski rečnik nisam, niti ću.
·         Imam neopisivi strah da ću biti sahranjena živa.
·         U džepu za sitan novac u novčaniku držim privezak u obliku srca koji mi je drugarica donela sa mora i žuti kamenčić iz logora Dahau.
·         Kada mi se posreći da otputujem negde, na put nosim po jednu sitnicu od svih osoba koje volim.

Bonus činjenica: obožavam ovu ludu ženu!

10 thoughts on “Oooops, they did it again!

  1. ajme meni, imamo puno toga zajedničkog 😀
    mene će kremirati iz istog straha, plus i ja spavam u čarapama, plus ni ja ne volim smrdljive ljude 😀
    i odgovor na 8. nasmijao me do suza!

    Like

  2. Negde sam pročitala da su nekad Engleze sahranjivali sa kanapom u rukama na koje je bilo okačeno zvonce koje naravno nije zakopano, i onda, ako se pokojnik probudi, može da zazvoni da ga iskopaju na vreme. Tako će i mene. 😀
    Znači za nas dve bukvalno važi ono: Puštaj Šemsu pa da izginemo! 😀

    Like

Leave a Reply

