Moja prva nominacija

Za razliku od poslednjeg decembarskog dana koji mi nije doneo ništa (Deda Mraze, nikad nije kasno da tu nepravdu ispraviš), poslednji januarski dan mi je doneo nominaciju za Liebster nagradu. Jeeeeej! Nisam bila nominovana ni za sta još od septembra 1999., kada su me nominovali za predsedika odeljenske zajednice!
Elem, nominovala me je draga Nina, ovim putem joj se zahvaljujem jer je učinila da se ceo dan osećam kao da sam nominovana za Oskara.

Ok, idemo na posao. Ovo su odgovori na Ninina pitanja.

1. Da li misliš da je samopouzdanje jako važno u svetu bloga?
Naravno, mislim da je samopouzdanje jako važno za sve što u životu radimo. Verujem da stav koji imamo prema sebi i svom radu u velikoj meri utiče na sliku koju drugi o nama grade. Samopouzdanje, odnosno nedostatak istog, je moja velika muka, ali se uvek trudim da verujem u ono što pišem i mislim da se to polako nazire i kroz moje postove.

 2. Koji je tvoj omiljeni bloger?
Moj omiljeni bloger je Branislava Antović. Ono što me je zaintrigiralo jeste jako zanimljiva priča o nastanku samog bloga, a već nakon par postova sam postala njen verni čitalac. Branini tekstovi su sjajni, jasno napisani, tematski prilagođeni svačijem ukusu, propraćeni odličnim fotkama. Ako već niste, istražite njen blog, nećete se pokajati.

3. Zašto si počeo/la da bloguješ?
Za blog kao oblik izražavanja i komunikacije sa svetom, prvi put sam čula na predavanjima našeg dragog profesora Miodraga, na kursu Internet i književnost u nastavi. Sama ideja o pisanju svojevrsnog online dnevnika mi se odmah dopala, jer je pisanje moja velika ljubav ali nikada nisam imala dovoljno hrabrosti da se upustim u sve to (što nas nekako vraća na prvo pitanje). Nakon iznenadne smrti našeg profesora, shvatila sam da je život prekratak i da sam već previše stvari propustila zbog glupih strahova. Pričala sam sa svojim koleginicama sa fakulteta i odlučile smo da počnemo. Bilo je malo oklevanja, to se vidi po razmacima između postova, ali sam se već poprilično uhodala i sada uživam. 

4. Koja ti je omiljena knjiga?
Uf, ovo mi je najomraženije pitanje na svetu. Verujem da ne postoji student knjževnosti koji može da izdvoji samo jedan omiljeni naslov. Ja čitam bukvalno sve što mi dođe pod ruku, (ok, možda sam malo usporila u poslednjih godinu dana, što se vidi i po mom indeksu, ali to sad nije tema) i kako nema šanse da izdvojim samo jedno delo, evo par knjiga kojima se rado vraćam:

Ozbiljna literatura:
  • Gđa Dalovej, Virdžinija Vulf
  • Mobi Dik, Herman Melvil
  • Džejn Ejr, Šarlot Bronte
  • Gospođica, Ivo Andrić
  • Poezija Silvije Plat
Relativno ozbiljna literatura:
  • Božanstvene tajne, Rebeka Vels
  • Tajni život pčela, Sju Monk Kid          
  • Kradljivica knjiga, Markus Zusak
  • Beli oleander, Dženet Fič
  • Hiljadu čudesnih sunaca, Haled Hoseini 

    5. Da li više voliš partijanje do jutra u alkohol ili prijatno veče sa društvom uz priču?
    Trenutno mi najviše odgovara prijatno veče sa društvom uz priču i alkohol. 🙂 

    6. Da li striktno pratiš modu ili uvek svemu voliš da daš svoj pečat?
    Kad je moda u pitanju, jedino što pratim jesu modni časopisi za kojima sam prosto luda. Imam neki svoj stil, tetkast rekli bi mnogi, ali meni prija i cenim da je to najbitnije. 

    7. Da li bi se promenio/la da se obogatiš i postaneš slavan/na?
    Verujem da bih. Da li bih bila bolja ili lošija osoba, to ne mogu da tvrdim.

      8. Da li voliš životinje i koju najviše?
    Obožavam životinje, naročito pse, konje, delfine i kitove. U poslednje vreme mi i ajkule postaju sve draže. 

    9. Karijera ili porodica?
    Najpre moram da kažem da mi je zaista mrska ideja da žena mora da bira da li će se posvetiti porodici ili karijeri. Gde stoji da žena ne može da bude i dobra majka i uspešna poslovna žena? Što se mene tiče, nemam u planu ni udaju, ni decu, a najmanje mi je stalo da gradim neku karijeru. Sve što ja od života želim su stalan posao u biblioteci, dve sestričine i jedan sestrić.
       
    10. Omiljeno mesto za kuliranje?
    Definitivno moja sobica. Ako treba da se odlučim za mesto van kuće, onda biram Kalemegdan i plato kod Pobednika, Kosančićev venac, Coffee dream u Zmaj Jovinoj i mali jazz bar pod nazivom Bašta

    11. Da li voliš da putuješ i koja je tvoja destinacija iz snova na kojoj si bila ili bi voleo/la da ideš?
    Volim da putujem, mada mi se prilika za to ne ukazuje često. Nisam puno sveta videla: Pariz (ne sećam se mnogo, bila sam mala), Grčka (maturska ekskurzija) i Minhen (rođendanski poklon). Volela bih da odem u Moskvu i Sankt Petersburg, o Barseloni maštam godinama, volela bih da doživim jesen u Njujorku, o Londonu sanjam već gotovo dve decenije, a nadam se i skorom odlasku na Kubu (Viva la Revolution!).
    To su bili moji odgovori, iskrenije nije moglo. 😀
    Kako pravila dalje nalažu, sad je na mene red da nominujem jedanaest blogova čiji broj pratilaca ne prelazi dve stotine. Pfff, pravila su tu da bi se kršila i zato ću ja nominovati pet blogova čije postove sa nestrpljanjem očekujem. To su:
    1. Droljizam
    2. Široke grudi i tesne cipele
    3. Sofijin kutak
    4. Nosce Te Ipsum
    5. Kako biti heroj u ova šugava vremena

    Ovo su pitanja koja sam vam namenila. Možete odgovoriti na njih u komentaru, možete napraviti poseban post. Nominaciju ne morate da prihvatite, ali bi bilo lepo od vas kada biste nastavili igru. 🙂 

    1. Otkud ti u blogerskom svetu?
    2. Objasni naziv svog bloga.
    3. Šta si prvo pomislio/pomislila kada si video/videla obaveštenje o nominaciji?
    4. Kada si poslednji put uradio/uradila nešto po prvi put?
    5. Podeli sa nama svoj omiljeni citat.
    6. Čaj ili kafa? Vino ili pivo?
    7. Najbolji bend svih vremena, po tvom mišljenju je?
    8. Koja pesma ti uvek popravi raspoloženje?
    9. Džordž Kluni ili Bred Pit?
    10. Zbog čega su vampiri odjednom postali tako popularni?
    11. Gde Dunav ljubi nebo?
    Unapred se radujem vašim odgovorima! 🙂
    10 thoughts on “Moja prva nominacija

    1. Sa zakašnjenjem.:)

      1) Otkud ti u blogerskom svetu?

      Sasvim slučajno. Želela sam da podelim neke svoje stavove i razmišljanja, oduševljenja i gađenja, a onda se navukoh…U svakom slučaju, kreativnije je i zabavnije, a bogami i zahtevnije od društvenih mreža.:)

      2) Objasni naziv svog bloga.

      Reč je o nazivu i delu refrena jedne malo poznate pesme “Bijelog dugmeta”, iz njihove new-wave faze. Reč je i o pitanju koje me muči već godinama. Na svoj način pokušavam da dođem do odgovora.

      3) Šta si prvo pomislio/pomislila kada si video/videla obaveštenje o nominaciji?

      “Why me, why now”? :))) Šalim se, prijatno sam se obradovala, polaskana sam što uopšte neko čita, a kamoli vrednuje moje virtuelne škrabotine.

      4) Kada si poslednji put uradio/uradila nešto po prvi put?

      Zablokirao mi je mozak sad, ne mogu da se setim, a jeste bilo nešto skoro.

      5) Podeli sa nama svoj omiljeni citat.

      Ima ih mnoštvo, za svaku priliku. Pada mi na pamet, ovako nasumično izabran, jedan iz mog omiljenog filma:

      “I went into the woods because I wanted to live deliberately. I wanted to live deep and suck out all the marrow of life… to put to rout all that was not life; and not, when I came to die, discover that I had not lived.”

      6) Čaj ili kafa? Vino ili pivo?

      Voda. Ne pojem kafu, a ni alkohol, ali ako moram da biram od poslednja dva, onda crno vino.

      7) Najbolji bend svih vremena, po tvom mišljenju je?

      Ovo pitanje, uz “omiljena knjiga ili pisac” mi nikako ne treba postavljati, jer je nemoguće dati odgovor. Volim ih toliko i iz različitih razloga, da bi svako izdvajanje bilo nepravda za one izostavljene.
      Recimo The Doors….

      8) Koja pesma ti uvek popravi raspoloženje?

      Buddy Holly – “Everyday”.

      9) Džordž Kluni ili Bred Pit?

      Džoni Dep!:) Ova dvojica su kliše i nikad mi nisu bili nešto…ali, pošto su plavušani po mom ukusu, onda nek bude Bred iz “Legends of the Fall” faze.

      10) Zbog čega su vampiri odjednom postali tako popularni?

      Zbog glupih tinejdžerskih filmova i komercijalnih serija, mada, uvek su vampiri intrigirali…Pogledajmo samo evoluciju književnih predstavljanja vampira. Dug je to bio put! E, sad, što sam ja zaluđena romantizmom i njihovim preoblikovanjem vampira u izazovne krvopije, to je druga stvar…Kopola je erotizovao Drakulu, “Interwiev with a Vampyre” da ne pominjem. Ali, “Twilight” ih je oprilično oljigavio, pretvorio u san svake emo-tinejdžerke (još i sijaju!). Komercijalizacija koja vodi u površnost.
      A ko bi rekao da je sve počelo sa “old school” Savom Savanovićem, polu-životinjom.

      11) Gde Dunav ljubi nebo?

      Na najlepšem mestu: http://fc01.deviantart.net/fs26/i/2008/180/e/c/Kalemegdan_and_Pobednik_by_LordBalder.jpg

      Like

    2. Jeeej! 🙂 Hvala što si odgovorila, nadam se da ti nisam oduzela previše vremena. 🙂 “Legends of the Fall” faza gospodina Pita je definitivno njegova nabolja faza. Pesmu upravo slušam i baš mi prija, a odgovor na poslednje pitanje je divan. ❤ 🙂

      Like

    Leave a Reply

    