Oh! Taj moj mlad život bi trajan san!

Sam 

Od djetinjstva ja ne bjeh kao, 

Drugi–ja gledati nisam znao. 

Kao drugi–duša nije htjela. 

Strasti iz skupnog primati vrela. 


Iz istog vrutka nisam jad, 

Pio-u istom tonu mlad. 

Budio nisam srca plam, 

I sve sto voljeh–voljeh sam. 


Tad se–u djetinjstvu–u zori, 

Burnog života moga–stvori. 

U bezdanu dobra ili zla, 

Tajna što još me mami sva; 

U bujici sto se pjeni. 

U crvenoj gorskoj stijeni. 

U suncu sto kupa svojom. 

Jesenjom me zlatnom bojom. 


U munji sto nebo prene, 

I proleti pokraj mene. 

U oluji, groma rici. 

U oblaku što po slici. 

Za me (nasred neba plavog) 

Liči na demona pravog.

Edgar Alan Po
Boston, 19. I 1809. – Baltimor, 7. X 1849.


2 thoughts on “Oh! Taj moj mlad život bi trajan san!

Leave a Reply

