It’s a kind of magic

Ovaj post je prvobitno bio zamišljen kao omaž Frediju Merkjuriju, velikom umetniku rođenom na današnji dan 1946. godine. Negde tokom stvaralačkog procesa, post se pretvorio u omaž životu.
Hteli mi to da priznamo ili ne, svi smo ograničeni vremenom. Neko će ga imati više, neko manje. Stvar je u tome šta radimo sa tim što nam je dato. 
Iz ličnog iskustva mogu da kažem da previše razmišljamo. Uvek se vodimo time šta će okolina reći, čak iako kažemo da nas baš briga. A činjenica je da će ljudi uvek pričati, bez obzira kakva je istina, jer ljudi uvek veruju u ono što žele. 
Ograničeni smo finansijskim sredstvima, tačno. Ali ko kaže da nezaboravni trenuci mogu da se dožive samo na Mauricijusu ili nekom drugom egzotičnom mestu. Dovoljno je da se okružite ljudima koje volite, i to nije kliše, jer tada nastaju momenti koji će vam vratiti osmeh na lice kada ih se setite. 
Poeneta svega gore napisanog jeste: okrenite se stvarima i ljudima koji vas čine srećnim. Recite im koliko vam znače. Cenite minute provedene sa njima. Cenite vreme koje vam je dato… 
I da, jasno mi je da nisam otkrila toplu vodu, ali upravo su najjednostavnije stvari one na koje prvo zaboravimo. 🙂 

3 thoughts on “It’s a kind of magic

  1. Život je satkan od trenutaka.
    Mi biramo kako ćemo videti svaki trenutak.
    Uvek postoji ona lepša strana svega.
    Na žalost, nema oko mene puno ljudi do čijeg bi mi stava bilo stalo, pa ne brinem šta i kako će o meni pričati. Neke stvari me još bole kad ih se setim, zato izbegavam da se sećam.
    Drago mi je što imaš moju futrolu, ako si zadovoljna, preporuči i drugima, bila bih veoma zahvalna. nisu večne, kao što ni mi nismo.
    Želim ti sve najbolje, tajanstvena dobra dušo!

    Like

  2. Vaša futrola je sastavni deo moje torbe, nekad mi se desi da nju ponesem a da naočarie nisu u njoj. 😀 Preporuke su tu, uvek se pohvalim, nadam se da ce me neko poslušati. Nekad su ta bolna sećanja najbolje lekcije, ali ipak se ne treba na njima zadržavati. Dignemo glavu, oprostimo ako je potrebno i idemo dalje. Svaki novi dan je nova šansa i to je jedino na šta treba da mislimo. 🙂
    Divan Vam je blog, redovno Vas pratim, moram da priznam da ste mi otvorili čitav jedan novi svet. Hvala Vam! 🙂

    Like

  3. Ime nije vazno, jer ti je komentar na mestu 🙂 Zivot cine male stvari. Tesko je to geslo pratiti svaki dan, jer je ziot pun izazova, ali mu treba teziti i nikad ne zaboravljati. Narocito u najtezim trenucima…

    Like

Leave a Reply

